Mislim da sam shvatio o cemu se radi...
You're the one who can't even launch a viral marketing campaign without leaving a phone numbersad taj viral marketing je strategija reklamiranja po kojoj se nista konkretno ne reklamira, nema telefonskog broja,
ne pise cak ni konkretno sta se nudi... Nego jedno vreme reklama samo kruzi da bi doprela do svesti gradjana,
secam se da je kod nas bila gomila takvih reklama na bilbordima, npr. "da li biste probali TO u parku", pa
"da li biste probali TO u kuhinji" i tako razne druge perverzije, i nista se konkretno ne reklamira nego ljudima
jednostavno bude simpaticno neko vreme, "udje im u podsvest" kao sto kaze Tanja posle ove recenice...
I posle se pojave neke grickalice koje se zovu "TO" i svi shvate foru i pocnu da kupuju...
i sad kad Rej kaze "ti si ta koja ne moze da pokrene cak ni
viral marketing kampanju bez tel broja"
to se verovatno ne odnosi na njihovu reklamu "happiness consultant" nego generalno je rekao da ona to ne ume.
znaci ne kao da ne moze da pokrene tu kampanju
bez tel brojanego se podrazumeva da ta kampanja
treba da bude bez tel broja
i on joj samo govori kako ona nije umela lepo da je pokrene
To sto je dodao "bez tel. broja" bi mogla da bude kao nekalva vrsta apozicije u recenici...
Sta vi mislite?
Spoiler for EDIT:
Ustvari keks se zvao VITO, sad sam se setio
i onda je pisalo "da li bi ste VI TO probali..."