Evo i nove promjene koje se uvode u Formulu 1:Vijest napisana: 17.03.2009
Preuzeto sa: www.f1-hr.comNa današnjem sastanku u Parizu, FIA-ino Svjetsko Motor Sport vijeće donijelo je važne odluke kojima bi se troškovi dodatno smanjili, a istovremeno povećala zainteresiranost za Formulom 1.
Ove godine, svjetskim prvakom će postati onaj vozač koji ostvari najviše pobjeda. Prijedlog FOTA-e (udruženja F1 timova) da se sustav bodovanja promijeni u 12-9-7-5-4-3-2-1 nije prihvaćen, te će na snazi ostati trenutni sustav koji prvih osam vozača nagrađuje s 10-8-6-5-4-3-2-1 bodova.
Broj pobjeda neće odlučivati tko će osvojiti konstruktorski naslov prvaka.
Što se tiče testiranja, timovi će u razdoblju od posljednje utrke sezone do 31. prosinca iste godine smjeti odraditi tri jednodnevna testa s mladim vozačima. Pod mlade vozače se ubrajaju samo oni koji u posljednje dvije godine nisu nastupili na više od 2 F1 utrke ili odradili više od četiri dana testiranja F1 bolida.
Također, timovi će između 1. siječnja 2009. i posljednje utrke sezone smjeti odraditi osam jednodnevnih testiranja aerodinamike na ravnim pistama ili kružnim stazama jednolikog radijusa.
Od ove sezone, FIA će nakon svakih kvalifikacija objaviti podatke o težini svakog bolida. Svi vozači će tijekom prvog dana Grand Prix vikenda morati biti dostupni za podjelu autograma, baš kao što će odmah po završetku svake kvalifikacijske runde, te prije i nakon utrke morati biti spremni za davanje intervjua.
Isto tako, svaka će momčad morati imati barem jednog višeg glasnogovornika koji će biti dostupan za davanje intervjua akreditiranim TV ekipama tijekom utrke.
Radi lakšeg shvaćanja i izbjegavanja nesporazuma, kišne gume su preimenovane u "intermediate", a ekstremno kišne u "kišne".
2010. godine, timovi će se suočiti s velikom dilemom. Oni koji žele, moći će odabrati opciju proizvodnje bolida s ograničenim budžetom od 30 milijuna funti (oko 33 milijuna eura, odnosno 42 milijuna dolara) i uživati u potpunoj tehničkoj slobodi. S druge strane, oni koji ne prihvate opciju ograničenja budžeta, bolide će proizvoditi u skladu s postojećim, prilično ograničavajućim pravilima.
Predsjednik FIA-e, Max Mosley, objasnio je da će budžet pokrivati sve troškove, uključujući plaće vozača i upravitelja momčadi, no ne i troškove motorhomea u Paddocku. Ali, ono najbitnije, na timove s ograničenim budžetom se neće odnositi ograničenje broja okretaja motora, pomičnih krilaca, korištenja materijala, testiranja u zračnim tunelima itd.
Kako bi osigurala jednakost između onih koji su odabrali ograničenje budžeta i onih koji nisu, FIA je odlučila zadržati pravo korigiranja spomenute tehničke slobode.
Posljednja novost koja stigla s današnjeg sastanka jest prihvaćanje promjene imena Honda Racing F1 Teama u Brawn GP Formula One Team.