Uglavnom iz dosade prekinuh sve serije, inače sam pogledao do kraja sve što sam počeo:
1. Treme - krajem treće sezone; jednostavno sam premotao na poslednju epizodu i pogledao na preskok
2. Justified - trudio sam se da je zavolim, ali nikako nije išlo.
3. Lilyhammer - od samog starta mi je bilo dosadno, ali izdržao dve-tri epizode ne bih li demantovao sebe.
4. Family guy - 150 epizoda za par sedmica i dosadile su mi priče, možda i nije loše, ali nemam želju da nastavim sa gledanjem.
5. Orange is the new black - negde oko osme epizode druge sezone je izgubilo draž i poentu.
6. Alcatraz - ovo je bilo i katastrofalno loše, smešno i jadno. Sasvim opravdan razlog, rekao bih.