Od ovih što si nabrojao i ako gledaš kompaktnu klasu, definitivno najbolja kupovina su koreanci. Najbolji omjer uloženo/dobiveno. Jedino što i dalje u unutrašnjosti trpaju tu tvrdu plastiku, ali opet kad se navikneš nije problem, i otpornija je na sitne ogrebotine. (U novim modelima su počeli stavljati mekaniju, pa sad ni to više nije prepreka.)
Od Fiata bježi što dalje, jest da su dijelovi jeftini ali svako malo nešto rikava, pogotovo oko elektronike (nedavno u jednom izlijetanju sa ceste i zabijanju u drvo upravo u tom Bravu niti jedan zračni jastuk se nije aktivirao, osiguranje procijenilo štetu na totalku - vidio sam auto našto je izgledao
, žmigavci, svjetla, radio se pale sami od sebe... ).
Cordoba jest dobar auto, ali skuplji za održavanje, pogotovo su gadni električni podizači stakala, rikavaju ko blesavi, a mora se cijeli komplet uzet, ne samo dio koji je riknuo pa ispadne skupo (inače što se tiče tih podizača od VW/Škoda/Seat najskuplji su Seatovi, a zapravo se radi o jednom te istom kompletu). (Po gradu svako malo vidim neki Seat/VW koji ima drvenu kajlu iznutra na prozoru da ne pada prozor, puno je dat oko 100€ za taj dio
) Obiteljski prijatelj je imao Ibizu iz te linije kao Cordoba na slici, i u 5 godina nikad nije imao neki mehanički kvar, jednom je promijenio podizač suvozačkog stakla, ali je onda prevrnuo auto na krov pa ga se riješio prije početaka kvarova
Od ovih gradskih Corsa/207, prednost je na Corsinoj strani zbog jeftinijih dijelova, sve ostalo je subjektivno mišljenje. 207 je udobniji i mekši, Corsa tvrđe podešena (znam kakve su ceste kod vas pa je pitanje koliko izdrže "potrošni" dijelovi ovjesa kod 207 u takvim uvjetima). Tata ima Corsu B i nakon 11 godina nije bilo kvarova (neplanirano je mijenjan samo mjerač protoka zraka - iako je i on bio ispravan, majstor nije uzeo u obzir mogućnost začepljenja lonca auspuha - inače lonac je bio promijenjen godinu dana prije, njemački, a propao za manje od godinu dana, tako da ni tata nije očekivao da će on biti problem
Peh). Prošle godine preventivno promijenjena vodena puma i španer lanca. I ništa više
Pali i vozi
Nisam do sada čuo da se masa ljudi žali na elektroniku kod 207, kao što je bio slučaj sa 307 u prvih par godina prodaje, tako da je to prošlost što se tiče njihove pouzdanosti, i ne treba zazirati od Puga.) A što se tiče broja vratiju, u obzir dolaze samo oni sa 5. vrata. Vozio sam se i u Corsi i u 207 sa troja vrata, i prava je muka i za normalne osobe da se smjeste na stražnja sjedala, a ako sjede tri osobe, najbolje prolazi osoba u sredini, ovi sa strane moraju saviti glavu u stranu jer inače udaraju glavom u tapacirung, i to svi viši od 165cm
Možda da pogledaš i Opel Astru, za 8000€ bi se našao neki 4-5 godina star, jest da joj taj dizajn nije neki, ali je dobar/pouzdan auto, relativno jeftin za održavanje zbog hrpe zamjenskih dijelova.