Da, dosta sam kritičan u vezi filmova, serija
devetke i desetke dobivaju samo najbolji filmovi. Efekti su mi najmanje bitni. Naravno da je plus ako su odlično napravljeni, ali to zadnje gledam, pogotovo kod novijih filmova.
Gledajući neku sveukupnu sliku i što mi je najbitnije, nevezano sad za žanr. Radnja, originalnost/inovativnost, gluma, montažne tehnike, stil kamere (dugački - kratki kadrovi, zumiranje) volim i što je Godard radio, brzi rezovi i kamera iz ruke.
Breathless, jedan od najboljih francuskih filmova. Jedan od začetnika francuskog novog vala. Svršavam na ovakvu kameru, savršenstvo
Kubrick i Tarkovski su mi majstori za duge i spore kadrove.
Ali najviše poštujem Hitcha. Čovjek je znao od obične radnje stvoriti najnapetije filmove ikada snimljene. Genije. Preciznost kadriranja kod njega je doslovno savršeno.
Rope je odličan primjer