1. Fringe - jer je lijepo zaokružena i završena kao jedna od najboljih novijih SF serija uopće.
2. New Girl - jer su nastavili ono što su započeli u 1. sezoni, održali su kvalitetu i nasmijavali me do suza svaki tjedan.
3. Person of Interest - jer je 2. sezona održavala konstantnu napetost i elegantno uvodila nove likove i zaplete bez da je izgubila nit. Užitak je bio iščekivati nove epizode.
4. Shameless - nije potrebno objašnjavati
5. The Americans - napeto, realistično, odlični glumci.
GoT neću jer nikad ne glasam za favorite
Pratim je i, za razliku od većine, ne vidim nikakav pad u kvaliteti. Pročitala sam knjige i izrazito sam zadovoljna ekranizacijom. U ovoj sezoni ima čak manje odstupanja od knjiga nego u prethodne dvije. Neka samo nastave
Od
underdogova, razmišljala sam da stavim Red Dwarf na listu
Dojmila me se 10. sezona jer mi se čini kao da su s lakoćom nastavili tamo gdje su stali prije mnogo godina, a drago mi je i da se nisu nastavljali na lošu Back to Earth mini-sezonu. Dragi su mi ti likovi i njihove dogodovštine i nekako se nadam da ovo nije zadnja njihova sezona ikad.
A u novoj sezoni 2013./14. želim nam svima malo više kvalitetnog SF-a.
Da, u anketi je "Blood and Chrome, 1. sezona", samo što se pilot epizoda nakon koje više neće biti novih epizoda ne može nazvati sezonom.