• Prigioniero di una Fede!
  • Prevoditelj
  • Izuzetak
  • Spol: Muški
  • Il gol di Muntari mettilo nel culo
Girlboss
« : 15.07.2016. 21:34:25 »

Opis:
Sophia je buntovna anarhistica bez prebijene pare koja odbija odrasti. Sasvim slučajno započne online prodaju vintage odjeće te neočekivano postaje poslovna žena. Kako gradi svoje maloprodajno modno carstvo, počinje shvaćati kolika je vrijednost te koliko je teško biti sam šef svoga života...

Žanr: komedija
Kanal: Netflix
Premijera: 2017.

IMDb
TVDb
Wikipedia

« Zadnja izmjena: 04.04.2017. 11:19:59 maksi »

Offline Goran88

• PO moderator
  • Izuzetak
Odg: Girlboss
« Odgovor #1 : 08.02.2017. 19:24:31 »
Premijera serije je 21. 4. 2017.

Offline Mulder

• Izuzetak
  • Spol: Ženski
« Odgovor #2 : 09.02.2017. 01:29:20 »
Vjerujem Netflixu za drame i Marvelove ekranizacije, ali slaba im je točka komedija. Vidjet ćemo kako će ovo ispasti.

Offline Devil of Hells Kitchen

• Član plus
  • Član
  • The Man Without Fear
« Odgovor #3 : 09.02.2017. 01:30:14 »
Citajuci opis serije kao da citam opis svog zivota samo u nesto drugacijem ruhu.
Violence doesn't discriminate. It hits all of us... the rich, the poor, the healthy, the sick. It comes as cold and bracing as a winter breeze off the Hudson. Until it sinks into your bones, leaving you with a chill you can't shake. They say there's not rest for the wicked. But what about the good? The battle of Good vs. Evil is never-ending, because evil always survives. With the help of evil men. As for Daredevil, well, soon the world will know the truth. That this is a city born of heroes, that one man can make a difference.

Offline Devil of Hells Kitchen

• Član plus
  • Član
  • The Man Without Fear
« Odgovor #4 : 04.04.2017. 01:35:20 »

Ne znam zasto ali gleda mi se ovo. A izgleda... Ne znam. Netflix je bas svasta poceo da snima.
Violence doesn't discriminate. It hits all of us... the rich, the poor, the healthy, the sick. It comes as cold and bracing as a winter breeze off the Hudson. Until it sinks into your bones, leaving you with a chill you can't shake. They say there's not rest for the wicked. But what about the good? The battle of Good vs. Evil is never-ending, because evil always survives. With the help of evil men. As for Daredevil, well, soon the world will know the truth. That this is a city born of heroes, that one man can make a difference.

Offline maksi

• Administrator
  • Izuzetak
  • Spol: Ženski
« Odgovor #5 : 25.06.2017. 19:18:08 »
Serija je otkazana.

Offline petko

• Shpadoinkle!
  • Administrator
  • Izuzetak
  • Ako kaniš pobijediti, ne smiješ izgubiti.
« Odgovor #6 : 25.06.2017. 22:22:18 »
Imalo je svojih draži, skoro da mi je krivo  :\)

I refuse to prove that I exist, says God…
…for proof denies faith, and without faith I am nothing.
Douglas Adams