Ja sam puno toga počela gledati pa odustala, od nekih odmah nakon pilota, a od nekih nakon cijele sezone:
Burn Notice - pogledala cijelu prvu sezonu, na kraju se počele odvijati neke stvari, a kad sam počela drugu shvatim da su još više odužili s glavnom pričom, postali sve dosadniji te nakon 2.ep 2.sezone prestala
Californication - slična stvar, 1. sezona vrh vrhova, a druga dosadna ajme, postala prava sapunjara. Pogledam
je još tu i tamo na TV-u kad naletim
Chuck - Prvih par epizoda ok, kasnije postali malo predvidljivi, glupasti, makar i takva serija ponekad dobro dođe, ali pored svih drugih odličnih nema se vremena za nju
Kyle XY - nakon par epizoda prestala, ne sviđa mi se glavni glumac, malo me živcira, a ni serija nije nešto
Invasion - to sam pratila na TV-u, prvih par epizoda odlično, kasnije postajali sve gori i gori
Mad Men - pokušala par epizoda, nije mi nikako sjela
Melrose Place(2009) - loše
Reaper - nije mi se dopao pilot pa odustala odmah
True Blood - sjećam se da sam pogledala par epizoda, ali se uopće ne sjećam o čemu se radilo, eto kakav je utisak ostavila
Eastwick - pilot mi nije sjeo, ali zbog odličnih glumica sam dala još dvije šanse, 4. nastavak nije došao na red
Prizon Break - prvu sezonu pogledala od cuga, kasnije postala puno lošija, odustala pred kraj 2.sezone