Halloween (1978), Halloween II (1981)
/ 9/10 / odlicno, Majers je kralj!!
"Lik koji bi svojim laganim hodom stigao i Bolta." (vukajlija)
Hellraiser (1987), Hellbound (1988), - 8/10 dobri..
Hellraiser III: Hell on Earth (1992) - 7/10
losiji od prva dva dela, ali ok je..
ona scena u crkvi..
Wrath of the Titans (2012) - 5,6/10
losiji od prvog dela, a i prvi nije nesto...
Memento (2000) - 9,5/10
Volim ovakve filmove...