Ne, nije, jer to nije uopće važno. Jedini relevantni podatak je gledanost u dobnoj skupini odraslih od 18-49 godina, a tu serija nije imala ni 2 milijuna gledatelja.
Po n-ti put: američke mreže financiraju se reklamama,
oglašivači plaćaju samo za gledatelje između 18 i 49 godina, sve ono izvan tog dobnog okvira ne zanima oglašivače, što znači da ne zanima pretjerano ni mreže.
Stoga, uspješnost neke serije ne mjeri se ukupnom gledanošću (koja se uvelike koristi u PR izvješćima, ali nema nikakvog značaja) već rejtingom kod odraslih između 18-49 g. To je prvi i osnovni kriterij kod odlučivanja o novoj sezoni neke serije, poslije dolaze cijena proizvodnje, dozvola za emitiranje, sindikacijski dogovori i sl.
(Ovo vrijedi za mreže i većinu
basic-cable televizija, kod kabelskih televizija s pretplatom važan je što veći broj gledatelja, odnosno pretplatnika.)