Ja kad zacrtam neki flim da gledam on moze biti najgluplji (laskava titula) ja cu ga odgledati.
Tako da nije do tebe
Послато са ZTE Kis Lite користећи Тапаток 2
Da se nadovežem na ovo: svaki blockbuster bude ovde maksimalno popljuvan, nema veze ko i kako glumi i kakva je režija, a što su bolji efekti, pljuvačina je veća, onda uvek ide priča u stilu: slaba priča, sve zamaskirano efektima, bla, bla... Pozitivni komentari idu uglavnom samo za filmove van engleskog govornog područja, art filmove, nezavisne i sve što nije komercijala. Na 257 strana ove teme nijedan takav film nije dobio negativnu kritiku. Ne volite blockbustere, ali ne možete da ih ne pogledate i dotrčite ovde da pljunete, pa što ste toliki mazohisti
Nije istina. Ima dobrih blockbustera u zadnjih 5, 6 godina.
Distrikt 9,
Up,
Skyfall,
The Hangover...
Što je više efeketa, to je gore. Samo treba pogledat novog Supermana gdje ne znaš ko pije, a ko plaća. Sve više i više efeketa stavljaju, a nepotrebno je toliko. Prije su blockbusteri imali pravu priču s kojom si se mogao povezati, a danas je toga sve manje. A onaj koji misli da u blockbusterima moraju biti smo efekti, neka malo ponove gradivo i iznenadit će se koji su sve filmovi blockbusteri. Današnji klinci misle kako su blockbusteri samo oni s efektima. Dajte molim vas pogledajte kako su prije izgledali.
Možda malo pomognem.
The Godfather, The Graduate, The Sting, American Graffiti, Rocky...
Jel ste uopće znali da je
Kum bio blockbuster i ovi ostali? Bilo je i tada blockbustera s efektima. Pa možemo onda spomenut najutjecajniji svih vremena, Jaws. Ili Indianu Jonesa. Pa Back to the Future. Sad pogledajte kakva je to kompleksna i pametna napisana priča u BTTF u usporedbi sa današnjim. Dakle, ima danas dobrih, ali veći je problem što nekom smeta drugačije mišljenje ako se kritiziraju današnji blockbusteri. Što vam točno smeta? Ne bi vam trebalo smetati jer se upravo radi samo o drugačijem mišljenju, ali svatko ima svoje razloge.
Ja bome imam temelja u Kumovima, Diplomcu ili Raljama, Indiani. Jako volim i cijenim blockbustere, ali isto tako i ostale vrste filmova. Kum je art i blockbuster u jednom. Savršeno!
Isto tako, nije istina da se na 257 stranica niti jedan film nije dobio negativnu kritiku, a da je nekakav art ili nezasivan. Bilo je puta kad sam i ja popljuvao takve filmove jer previše zaseru s umjetnošću ili otiđu u nekom drugom pravcu.
I opet se vraćamo na ono što vam točno smeta? Smeta vam to što netko kritizira blockbustere
drugačije mišljenje nikome ne treba smetati ako taj ima temelja za svoje tvrdnje i točka. Tako je i na serijama, tako je i ovdje.
Inače,
Distrikt 9 pogledajte ako niste. I to obavezno prije
Elysiuma.
Lazo za današnje standarde ovo je 100/10...
Psiho je jedan od najvećih horora ikad snimljenih i bez njega moderni horori bi došlo desetljeće kasnije. Ali potšujem lazino mišljenje i ne tražim da mi objasni što mu se nije svidjelo jer ionako to neće promijeniti njegovo mišljenje.
Ali volio bih da pročita ovo
http://www.slobodnadalmacija.hr/Kultura/tabid/81/articleType/ArticleView/articleId/106926/Default.aspxInače, teško se prebacivati na crno bijele filmove samo tako. Treba si uzet neki lakši i onda se udariš sa Psihom. Baš se u Psihu vidi ona najsavršenija režija, kadrovi, scenarij, gluma... To je ono što starije filmove čine kompletnima.
Sad nevezano za raspravu. Al najjači su oni kaj seru po malo težim filmovima samo da bi srali jer ne žele biti etiketirani kao oni koji gledaju takve filmove, a pritom ne shvaćajući da takvi gledaju sve vrste filmova. Nikom ne bi trebalo predsavljat problem to prebacivanje s jedne vrste filma na drugi. Film je umjetnost i uvijek je bila i uvijek će biti. Još su mi jači oni koji misle da se može samo uživati u nekim kvazi zabavnim filmovima. Ne, upravo se najviše može uživati u takvim težim filmovima kada svršavaš na pametnu priču/scenarij, režiju, glumci daju sve od sebe. Kad vidiš taj entuzijazam kod redatelja/glumaca, znaš da gledaš nešto u čemu uživaš. Smiješak ti je na licu jer voliš film kakav god bio.
Zato ljudi, uživajte, a ne generalizirajte o nečemu. Istražite prvo. Ima toliko filmskih pravaca u kojem se svako od vas može naći. Pa zašto ne eksperimentirati. Film to traži od nas i ako mi to potražimo, naći ćemo.