Inception mi nije sjeo, zanimljiv u HD no niš' posebno, pomalo dosadno, nije me uvukao u radnju, a nije baš film da ga gledaš "sa strane". Ostavljam ga za još koje gledanje (čovjek je nekad nervozan pa mu bolje legne Judge Dredd od Nolana ;D)
Sad je stigao The Town extended, puno hvale Afflecka no malo će na led dok netko ne utjera titl za ext (jedno 30 minuta je dulji) , malo sam pogledao da to sam napravim no previše mi daveža, od krimi slanga do ubacivanja 10-50 redova svakih 15 minuta...
EDIT: no naš nebojsa66 je mlađi i odlično je odradio The Town extended smileyNO1 smileyNO1 (odličan film)
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: Gordon Freeman - 09.12.2010. 01:28:15
Stavio sam Inception, moram pogledati kada ga toliko hvale! :)
Sad je stigao The Town extended, puno hvale Afflecka no malo će na led dok netko ne utjera titl za ext (jedno 30 minuta je dulji) , malo sam pogledao da to sam napravim no previše mi daveža, od krimi slanga do ubacivanja 10-50 redova svakih 15 minuta...
krbo, titlovi su izbačeni jutros! ;)
A ja skidam: For.Colored.Girls.DVDSCR.XviD-TWiZTED
Ovo bi moglo na prevođenje, ali vidjet ćemo još kako mi se bude svidio. :P
Faster The Intruder 127 Hours Valentine's Day Pack-TD: Groundhog Day, Serendipity, Runaway Bride, Pretty Woman, Little Manhattan, Notting Hill, Truth About Cats and Dogs, I think I love my wife, Sabrina...
Drive Angry 2011. Nicolas Cage. Po trejleru izgleda da obećava
nemoj se previse nadati :)
Ja ga skinuo preksinoć i sada ću ga pogledati. Ma i ako ne bude valjao film, vrijedi ga pogledati zbog Amber Heard. Inače me ova treba oduševljava ulogama koje glumi, a i dobra je k'o avion smileyNO1
Avengersi su posebna prica ;D Samo ako ne upropaste nesto, mada se nadam da nece... I Wolverina cekam, mislim da ce biti bolji od prethodnika (koji mi je bio odlican)
Za 2012. si slažem listu za koji mjesec koje filmove očekujem, a biti će ih puno. Ovo je za 2011. koji su mi najiščekivaniji filmovi
The Tree of Life The Descendants Love (Haneke) A Dangerous Method We Bought a Zoo God of Carnage (Polanski) Moon Rise Kingdom (Wes Anderson) Melancholia (Trier) The Grandmasters (Wong Kar-wai) Damsels in Distress The Ides of March The Beaver Dream House Drive (Nicolas Winding Refn) Jane Eyre On The Road (Walter Salles) L ordre et la Morale (Mathieu Kassovitz) Potiche (François Ozon) Restless (Gus Van Sant) The Rum Diary Shame (Steve McQueen) This Must Be the Place Wuthering Heights (Andrea Arnold) Young Adult (Jason Reitman)
Neke sam već gledao, a većina još nije izašla. A za 2012. još moram pročešljat sve i svašta pa onda slažem popis. Stavim tu :)
A ovi na prošlim stranicama spomenuti junaci (Thor, Captain America), to su mi za zabavu takvi filmovi. ;D
Nisam baš istraživao šta će 2012. izaći, ali, kao i Maddox, čekam Wolverina u Japanu ;D Šta treba još tako obećavajuće da izađe?
The Dark Knight Rises. ;D Mislim definitivno će najveći hajp biti oko tog filma.
A ovo pravljenje lista unapred je sranje, sačekam lepo da film ima premijeru pa obiđem par sajtova/foruma, i onda vidim šta je vredno gledanja.
To definitivno i odmah će svi namjerno davat desetke :facepalm
A meni te liste puno znače i to radim već godinama. A što je najbolje, većina tih filmova ispadnu više nego dobri, neki odlični. Redatelji obećavaju, radnja također, glumci. Ma sve se čeka ;D
Gledao sam Lanterna, razocarao te je zato sto si previse ocekivao. Meni je bas kontra bilo, mislio sam da ce biti shit, a nije ispao toliko lose... Klasicna prica o super heroju, nista neocekivano i spektakularno ;D
Spy.Game.2001.iNTERNAL.720p.BluRay.x264-MHQ nemoj te me samo popišati sad sa posotm da je film smeće.. Bio je u petak na Cinemax-u, nisam se uspio vratit iz birtije, oš'o međ ' raju i nikad kući otić'..
Ja se ovih dana nagledao HD filmova, ne secam se da li sam nekad gledao bolje efekte od Transformers Dark of the Moon 2011 720p BluRay DTS x264-HDxT
Na downloadu stavljen Super 8 2011 BluRay 1080p x264 DTS-HDC (taj je na freeleechu ;D)
Svaka čast tim efektima, jedni od rijetkih gdje je CGI više nego dobar, ali meni su ipak maske najbolje. Stariji efekti i dan danas deru današnje. Nema veze što je tehnologija napredovala, danas se radi sa CGI zato što je brže, lakše i jeftinije, ali NE i bolje. :)
Ja se ovih dana nagledao HD filmova, ne secam se da li sam nekad gledao bolje efekte od Transformers Dark of the Moon 2011 720p BluRay DTS x264-HDxT
Na downloadu stavljen Super 8 2011 BluRay 1080p x264 DTS-HDC (taj je na freeleechu ;D )
Svaka čast tim efektima, jedni od rijetkih gdje je CGI više nego dobar, ali meni su ipak maske najbolje. Stariji efekti i dan danas deru današnje. Nema veze što je tehnologija napredovala, danas se radi sa CGI zato što je brže, lakše i jeftinije, ali NE i bolje. :)
Evo posto vec sedam dana skidam HP kolekciju, a tek sam do polovine stigao, rekoh da podelim sa vama. Zadnji deo sto sam skinuo je Harry Potter i tajne Jdownloadera, a pre njega sam skinuo Harry Potter i jebemtionogkonakacifilmovenawupload smileyNO1
ja sam skinuo kolekciju HP-a sa IP i to u 1080p, brzina torrenta ni jednog trenutka nije pala ispod 420... U zadnje dve godine mi nije ni palo na pamet da skidam neki film sa linkova jer sam se opekao milion puta
brzina torrenta ni jednog trenutka nije pala ispod 420... U zadnje dve godine mi nije ni palo na pamet da skidam neki film sa linkova jer sam se opekao milion puta
Isto i kod mene. Torrent je mama smileyNO1 . 420 kb/s - skinem 1 gb za nekih 30-35 min. Em što je jednostavnije, i što ne moraš da kupuješ razne premiume i šta ja znam već... Možeš i da pauziraš, ograničiš brzinu kojom će da ti skida. Jedino moraš da gledaš da torrent ima dovoljno seedova, al' to nikad nije problem da se nađe, bar kod mene...
Ma znam ja to sve, koristim i sam torrent, nego gledao da nadjem neki bolji kvalitet a da pasuje prevod, i na RS nadjem 720p sa prevodom, kad ono medjutim ... ;D
Ma znam ja to sve, koristim i sam torrent, nego gledao da nadjem neki bolji kvalitet a da pasuje prevod, i na RS nadjem 720p sa prevodom, kad ono medjutim ... ;D
Što ne pitaš.. Na PM su ti poslati linkovi MU(svaki je od 1gb), ova verzija Harry Potter Full Series As Available (2001-2009) 1080p BluRay DTS dxva x264-D-Z0N3 bude tu okačen i ostatak, malo preleti preko foruma, naćeš. A kupujem Azijate, Sector 7 (2011), The good,The bad,The weird (2008), A Bittersweet Life (2005)
Ovo je Gettysburg 1993 Extended Cut 720p BluRay DTS x264-CRiSC / Gods and Generals 2003 Extended Cut BluRay 720p DTS x264-CHD na jDown listi, blizu 30 gb, ali iće brzo, jer MU je link host, RAR od 1 gb, 5% Recovery record. Videću kako će ići sa sync prevoda ;D
30 Minutes or Less, Conana i Our idiot brother bolje nemoj gledati, filmovi su teško sranje. Čisto da ne gubiš vreme bezveze
Drag Me to hell, Melancholia, Let the Right one in, In the mouth of madness, Insidious su ok. Feast i Fright night mogu proći kao zabava, mada nisu nešto specijalno.
Meni je od ovih na listi najbolji Let the Right one in. Jedan od najboljih filmova prošlog desetljeća za mene :)
In the mouth of madness odličan, a Drag Me to hell, Melancholia, Feast, Insidious dobri. Conan ne zaslužuje pažnju ;D
Ostalo ili loše ili iznenađujuće dobro kao Assassination Games. JCVD glumi tako da film ugodno iznenađenje. Morning Glory ima jaku glumačku postavu i nije loš. Pravi film za ovo vrijeme
evo, bas sam stavila skidati Daydream Nation, Jane Eyer, Larry Crowne, One Day, The Princess od Montpensier, What's your number :D
Upravo pogledala The Rebound...
uglavnom sve neki ljubavni filmici i polukomedije ;) u zadnje vrijeme sam u takvom raspolozenju i ne da mi se gledati niti jedan film u kojem moram razmisljati :D
Eden Lake dobar, Case 39 i The Fourth kind katastrofalni filmovi. Pogotovo kada vidim onu Rene u horor filmu :facepalm
Ček, skidaš The Omen iz 2006? Skini original. Rosemary s baby je jedan od najboljih horora gdje se svaki novi horor može sakriti po atmosferi i radnji. Tremors je kult, prezabavan ;D Dead Silence je ok, ali malo predugačak. Bolje pogledaj Chuckya
Eden Lake dobar, Case 39 i The Fourth kind katastrofalni filmovi. Pogotovo kada vidim onu Rene u horor filmu Ček, skidaš The Omen iz 2006? Skini original. Rosemary s baby je jedan od najboljih horora gdje se svaki novi horor može sakriti po atmosferi i radnji. Tremors je kult, prezabavan Dead Silence je ok, ali malo predugačak. Bolje pogledaj Chuckya
zajebo sam se, ovaj iz 2006. nema ni H od horora, razocarao sam se iako je prica odlicna
Varg Veum serijal, pa videćemo šta valja od svega toga.
ovo mi se jako dopada ;)
može linkovi pliz ako ima i kakvih prijevoda ;)
thx
Što nisi poslao PM? Sad sam video tek post ovaj. Šaljem ti link na PM. Titlovi svi na podnapisi.net A ja sam se oduševio Skandinavcima, da sad moram da kupim Irene Huss serijal. Imaju Eng. titlovi, host MU, ne bih voleo da propustim to sad. :)
Varg Veum serijal, pa videćemo šta valja od svega toga.
ovo mi se jako dopada ;)
može linkovi pliz ako ima i kakvih prijevoda ;)
thx
Što nisi poslao PM? Sad sam video tek post ovaj. Šaljem ti link na PM. Titlovi svi na podnapisi.net A ja sam se oduševio Skandinavcima, da sad moram da kupim Irene Huss serijal. Imaju Eng. titlovi, host MU, ne bih voleo da propustim to sad. :)
Varg Veum serijal, pa videćemo šta valja od svega toga.
ovo mi se jako dopada ;)
može linkovi pliz ako ima i kakvih prijevoda ;)
thx
Što nisi poslao PM? Sad sam video tek post ovaj. Šaljem ti link na PM. Titlovi svi na podnapisi.net A ja sam se oduševio Skandinavcima, da sad moram da kupim Irene Huss serijal. Imaju Eng. titlovi, host MU, ne bih voleo da propustim to sad. :)
Čovječe, ti si se, sudeći po količini titlova koje si stavio na titlovi.com, totalno prešaltao na skandinavce... ;D Ajd bacaj komentare kad pogledaš. smileyNO1
Hoću, stari. Kako neću preći, kad su dobri. U moru smeća koje nam donese plima sa Zapadne obale, morao sam početi tražit u našem dvorištu, nešto vredno gledanja. Pa da, naletio sam na jedan blog, tu su pokačili serijale i titlove Engleske. Mislio sam otvarati teme, ovde, ma reko neću, drug moderator King, ima da popizdi, i ovako mora stalno da preuređuje kad god se koja otvori. :)
slažem se s tobom u potpunosti nenad.d što se tiće skandinavaca, a i ostalih europskih filmova, te mislim da bi bilo dobro napravi topik koji se odnosi samo na njih, odnosno sve što nije američko i komercijalizirano... jer u mom slučaju da nisam listao topik o posljednjem filmu koji smo gledali u nazad valjda 40 stranica za jako puno skandinavskih, francuskih, britanskih, juž. američkih filmova nikada ne bi čuo a filmovi su po kvaliteti 2 koplja iznad hollywoodskog smeća, čast iznimkama ;)
slažem se s tobom u potpunosti nenad.d što se tiće skandinavaca, a i ostalih europskih filmova, te mislim da bi bilo dobro napravi topik koji se odnosi samo na njih, odnosno sve što nije američko i komercijalizirano... jer u mom slučaju da nisam listao topik o posljednjem filmu koji smo gledali u nazad valjda 40 stranica za jako puno skandinavskih, francuskih, britanskih, juž. američkih filmova nikada ne bi čuo a filmovi su po kvaliteti 2 koplja iznad hollywoodskog smeća, čast iznimkama ;)
Predrasude ;)
Imaju i europljani loših filmova. I jedni i drugi snimaju odlične i loše filmove. Samo što ameri snimaju više i većina gleda hollywood pa se stvori ovakva slika. Želim reći da se nađe više boljih filmova iz amerike nego iz europe. To govorim za prošlo desetljeće, a sveukupno ne trebam pričati, ameri sve šišaju usprkos genijalnim razdobljima pojedinih europskih kinematografija :)
Što se tiće skandinavije, obožavam ih, Bergman je obavezna lektira jer se radi o jednom od najvećih redatelja. Imaš tu još redatelje poput Lassea Hallstroma, Akia Kaurismakia, Thomasa Vinterberga...
Trenutno stanje kod njih je jako dobro, ali kada je Bergman radio filmove, tada su bili među boljim kinematografijama. A francuzi su druga priča, najbolja europska kinematografija smileyNO1
slažem se s tobom u potpunosti nenad.d što se tiće skandinavaca, a i ostalih europskih filmova, te mislim da bi bilo dobro napravi topik koji se odnosi samo na njih, odnosno sve što nije američko i komercijalizirano... jer u mom slučaju da nisam listao topik o posljednjem filmu koji smo gledali u nazad valjda 40 stranica za jako puno skandinavskih, francuskih, britanskih, juž. američkih filmova nikada ne bi čuo a filmovi su po kvaliteti 2 koplja iznad hollywoodskog smeća, čast iznimkama ;)
Predrasude ;)
Imaju i europljani loših filmova. I jedni i drugi snimaju odlične i loše filmove. Samo što ameri snimaju više i većina gleda hollywood pa se stvori ovakva slika. Želim reći da se nađe više boljih filmova iz amerike nego iz europe. To govorim za prošlo desetljeće, a sveukupno ne trebam pričati, ameri sve šišaju usprkos genijalnim razdobljima pojedinih europskih kinematografija :)
Što se tiće skandinavije, obožavam ih, Bergman je obavezna lektira jer se radi o jednom od najvećih redatelja. Imaš tu još redatelje poput Lassea Hallstroma, Akia Kaurismakia, Thomasa Vinterberga...
Trenutno stanje kod njih je jako dobro, ali kada je Bergman radio filmove, tada su bili među boljim kinematografijama. A francuzi su druga priča, najbolja europska kinematografija smileyNO1
ma naravno da i europljani imaju loših filmova od kojih srećom večinu nisam gledao jer nisam ni bio upoznat s istima ;D , i to iz razloga jer sam imao predrasuda baš prema njima, sada zašto to samo zvijezde znadu :dash... do prije koji mjesec me ni petar pan ne bi nagovorio da pogledam neki ne američki film odnosno da nije eng. govornog područja a sada su mi prvi na listi ;)
Još jedna stvar kod europske kinematografije je to što većina pažljivije bira filmove nego kod američke. Skandinavci su mi zbilja posebni po atmosferi i toplini svojih filmova. Pogotovo komedije i drame. :)
Ma ne treba nam topic :)... lepo ko traži neki film posalje pm ovim članovima što su kao enciklopedija za filmove, tu mislim na Muldera, Posthumana, evo sad i Nenad, pa Nameless ;D ;D ;D
Slažem se za Evropske filmove, ali ima i sjajnih Azijskih i Južno Američkih...ali naravno Ameri će uvek biti na prvom mestu, jer koliko god da izbace loših filmova biće tu i mnogo odličnih.
Ja sam u početku kao klinac uglavnom gledao samo Holivudske, jako retko neki van Holivuda, a onda su sve više počeli da me smaraju, pa sam se okrenuo Britanskim, pa Franscuskim, Španskim itd...sad ne biram odakle je. ;D
Eden Lake dobar, Case 39 i The Fourth kind katastrofalni filmovi. Pogotovo kada vidim onu Rene u horor filmu :facepalm
Ček, skidaš The Omen iz 2006? Skini original. Rosemary s baby je jedan od najboljih horora gdje se svaki novi horor može sakriti po atmosferi i radnji. Tremors je kult, prezabavan ;D Dead Silence je ok, ali malo predugačak. Bolje pogledaj Chuckya
Nisam gledao ovaj Eden Lake, moglo bi se to pogledati ovih dana. Case 39 je smeće, onu Millu Resident Evil sa vanzemaljcima još nisam pogledao. The Omen iz 2006.? To ti je isto kao da kažeš pogledaj Pink Panthera iz 2006., a hladno preskočiš Sellersove uratke koji su i danas nenadyebivi rofl Nad Rosemarynoj bebi ovi novi autori tzv. horora, mogu samo plakati i tražiti lekcije od tate Polanskog. Tremors čista zajebancija rofl Dead Silence na varijaciju Chuckyja, ali bez crnog humora. Inače nije loš. Mulder i ja gotovo da imamo isti ukus za filmove rofl Strašno rofl
EDIT: Zaboravih se nadovezati na još jedan Mulderov post. Čovjek je u pravu kad kaže da i Evropljani imaju loših filmova. Samo pogledaj Luca Bessona i njegovu novu, hiper produkciju :facepalm Kopija do kopije za šire narodne mase. Inače, Evropljani su puno smjeliji što se tiče filma i puno bolje obrađuju neke teme za razliku od Amerikanaca kojima veliki studiji vode politiku. Gdje ćeš Bergmana preporučivati ljudima, crni Muldere rofl Nije to za svakoga. Čak i meni nekad bude teško kad gledam njegove filmove rofl
Evo nekoliko preporuka iz Brazila za one koji nisu gledali :D
Carandiru (2003) (http://www.imdb.com/title/tt0293007/) Pixote (1981) (http://www.imdb.com/title/tt0082912/) Central Station (1998) (http://www.imdb.com/title/tt0140888/) City of God (2002) (http://www.imdb.com/title/tt0317248/) City of Men (2005) (http://www.imdb.com/title/tt0364801/) City of Men (2007) (http://www.imdb.com/title/tt0870090/) A Tropa de Elite neću ni da spominjem. Ko nije gledao, odmah u kupovinu ;D
Na THRu se pojavio Män som hatar kvinnor aka The Girl with the Dragon Tattoo (2009) Snimak sa HRTa (The.Girl.with.the.Dragon.Tattoo.2009.PDTV.XviD-RAKiJA, 1,09GB), pa ako nekoga zanima. :)
Eden Lake dobar, Case 39 i The Fourth kind katastrofalni filmovi. Pogotovo kada vidim onu Rene u horor filmu :facepalm
Ček, skidaš The Omen iz 2006? Skini original. Rosemary s baby je jedan od najboljih horora gdje se svaki novi horor može sakriti po atmosferi i radnji. Tremors je kult, prezabavan ;D Dead Silence je ok, ali malo predugačak. Bolje pogledaj Chuckya
Nisam gledao ovaj Eden Lake, moglo bi se to pogledati ovih dana. Case 39 je smeće, onu Millu Resident Evil sa vanzemaljcima još nisam pogledao. The Omen iz 2006.? To ti je isto kao da kažeš pogledaj Pink Panthera iz 2006., a hladno preskočiš Sellersove uratke koji su i danas nenadyebivi rofl Nad Rosemarynoj bebi ovi novi autori tzv. horora, mogu samo plakati i tražiti lekcije od tate Polanskog. Tremors čista zajebancija rofl Dead Silence na varijaciju Chuckyja, ali bez crnog humora. Inače nije loš. Mulder i ja gotovo da imamo isti ukus za filmove rofl Strašno rofl
EDIT: Zaboravih se nadovezati na još jedan Mulderov post. Čovjek je u pravu kad kaže da i Evropljani imaju loših filmova. Samo pogledaj Luca Bessona i njegovu novu, hiper produkciju :facepalm Kopija do kopije za šire narodne mase. Inače, Evropljani su puno smjeliji što se tiče filma i puno bolje obrađuju neke teme za razliku od Amerikanaca kojima veliki studiji vode politiku. Gdje ćeš Bergmana preporučivati ljudima, crni Muldere rofl Nije to za svakoga. Čak i meni nekad bude teško kad gledam njegove filmove rofl
Evo nekoliko preporuka iz Brazila za one koji nisu gledali :D
Carandiru (2003) (http://www.imdb.com/title/tt0293007/) Pixote (1981) (http://www.imdb.com/title/tt0082912/) Central Station (1998) (http://www.imdb.com/title/tt0140888/) City of God (2002) (http://www.imdb.com/title/tt0317248/) City of Men (2005) (http://www.imdb.com/title/tt0364801/) City of Men (2007) (http://www.imdb.com/title/tt0870090/) A Tropa de Elite neću ni da spominjem. Ko nije gledao, odmah u kupovinu ;D
Bergman mora ići u paketu iako je težak za gledanje ;D ako netko voli izvrsnu dramu, a nekad i fantasy, treba njega pogledat što se tiče skandinavije.
Pixote (http://www.prijevodi-online.org/smf/chat/img/emoticons/happy.gif) moj prvi brazilski film. Tropa de elite i Božji grad svakako. Evo još par odličnih iz Brazila A Dog's Will (http://www.imdb.com/title/tt0271383/) - The Man Who Copied (http://www.imdb.com/title/tt0367859/) :)
Božji grad je samo takva filmčina, Tropa de Elite i Tropa de Elite 2 sam gledao nedavno i oduševio se, odlični filmovi. Bacam se na traženje ovih preporučenih brazilskih filmova smileyNO1
Luc Besson je imao stvarno dobrih filmova prije, Le grand bleu i Leon jedni od meni dražih...
Gledajući u zadnje vrijeme europske filmove dobio sam dojam da nema toliko dramatiziranja i koje kakvih klišea koji su prisutni u večini američkih filmova, i nekako puno bolje prenose na film realne životne teme...
Ma to ti se čini zbog komercijalnih hitova kod amera gdje idu na efekte, i većina žanrova kod tih hitova nije drama. Ali, gledajući one filmove koji nisu komercijala, nađe se pregršt realnih drama. Dok kod europljana nema toliko komercijanih hitova već su im većina realni filmovi i onda tu dolazi takva slika. Zato se uvijek treba gledati širi kontekst.
Unazad nekoliko godina, od europe su mi ove najbolje Le scaphandre et le papillon (http://www.imdb.com/title/tt0401383/) i Il y a longtemps que je t'aime (http://www.imdb.com/title/tt1068649/) i najnoviji turski film A Separation (http://www.imdb.com/title/tt1832382/) pa baci pogled ako nisi :)
Ameri kada naprave odličnu dramu, to su uglavnom dramedije tipa odlični The Station Agent, Sideways ili About Schmidt. A ima i onih čistih poput Half Nelson ili There Will Be Blood. TWBB je neponovljivo iskustvo
Od ovih filmova što si napisao gledao sam jedino About Schmidt koji mi je jako dobar film, makar imam osjećaj da baš večina nije s istim oduševljena, od ostalih filmova nisam gledao ni jedan... TWBB iako vidim da ima jako dobre kritike, a i oscarom je nagrađen film, nekako me ne privlaći...
Pogledati ću ove filmove koje si preporučio... ;)
Pitanje jesi gledao Boy A http://www.imdb.com/title/tt1078188/ (http://www.imdb.com/title/tt1078188/) ?
Boy A mi je bio dobar. S tim da mi glavni glumac ne leži nikako. Tu mi je bio dobar i u Social Networku :)
TWBB ti je više studija fantastične glume Day Lewisa. Čovjek rijetko snima filmove, snima ih svake 3, 4 godine, i svaki lik mu je drugačiji. Također film nije za svakoga jer je spor, većini bi bila nezanimljiva tema. Meni nije ;D
About Schmidt je također fantastična studija najboljeg glumca, Nicholsona ;D tu nitko nije očekivao da će opet dobiti nominaciju za Oscara, i dobio je. Ali te godine je odnio Brody u Pijanistu, također odličan film.
Ove ostale pogledaj smileyNO1 u The Station Agent ti glavnu ulogu ima Peter Dinklage, Tyrion iz GoT ;D
Eden Lake dobar, Case 39 i The Fourth kind katastrofalni filmovi. Pogotovo kada vidim onu Rene u horor filmu :facepalm
Ček, skidaš The Omen iz 2006? Skini original. Rosemary s baby je jedan od najboljih horora gdje se svaki novi horor može sakriti po atmosferi i radnji. Tremors je kult, prezabavan ;D Dead Silence je ok, ali malo predugačak. Bolje pogledaj Chuckya
Nisam gledao ovaj Eden Lake, moglo bi se to pogledati ovih dana. Case 39 je smeće, onu Millu Resident Evil sa vanzemaljcima još nisam pogledao. The Omen iz 2006.? To ti je isto kao da kažeš pogledaj Pink Panthera iz 2006., a hladno preskočiš Sellersove uratke koji su i danas nenadyebivi rofl Nad Rosemarynoj bebi ovi novi autori tzv. horora, mogu samo plakati i tražiti lekcije od tate Polanskog. Tremors čista zajebancija rofl Dead Silence na varijaciju Chuckyja, ali bez crnog humora. Inače nije loš. Mulder i ja gotovo da imamo isti ukus za filmove rofl Strašno rofl
EDIT: Zaboravih se nadovezati na još jedan Mulderov post. Čovjek je u pravu kad kaže da i Evropljani imaju loših filmova. Samo pogledaj Luca Bessona i njegovu novu, hiper produkciju :facepalm Kopija do kopije za šire narodne mase. Inače, Evropljani su puno smjeliji što se tiče filma i puno bolje obrađuju neke teme za razliku od Amerikanaca kojima veliki studiji vode politiku. Gdje ćeš Bergmana preporučivati ljudima, crni Muldere rofl Nije to za svakoga. Čak i meni nekad bude teško kad gledam njegove filmove rofl
Evo nekoliko preporuka iz Brazila za one koji nisu gledali :D
Carandiru (2003) (http://www.imdb.com/title/tt0293007/) Pixote (1981) (http://www.imdb.com/title/tt0082912/) Central Station (1998) (http://www.imdb.com/title/tt0140888/) City of God (2002) (http://www.imdb.com/title/tt0317248/) City of Men (2005) (http://www.imdb.com/title/tt0364801/) City of Men (2007) (http://www.imdb.com/title/tt0870090/) A Tropa de Elite neću ni da spominjem. Ko nije gledao, odmah u kupovinu ;D
Nisam samo Pixote gledao ali ovo sve ostalo jesam ranije i potpisujem da su obavezni za gledanje. A od BR evo od mene dva predloga za gledanje O Que É Isso, Companheiro? (1997) i Assalto ao Banco Central (2011)
Upravo ovo Flammen og Citronen aka Flammen & Citronen ugurao preko reda na jDown, kupuje se u 720p, RS dok je ovakav kakav jeste, pa videćemo, valja li čemu..
Evo moje play liste, za vikend, manje više biće dosta za pogledati. :)
Pars Kiraz Operasyonu aka Pars: Operation Cherry (2006) 1. Mai aka 1st Of May All Belongs To You (2008) A fost sau n-a fost? aka 12:08 East of Bucharest (2006) Abril Despedaçado aka Behind the Sun (2001) A Mulher Invisível (2009) Anjos do Sol aka Angels of the Sun (2006) Capitães da Areia aka Captains Of The Sands (2011) ako neko nađe Eng. prevod može na PM. Hvala. Baixio das Bestas aka Bog of Beasts (2006) Blindness (2008) Cidade Baixa aka Lower City (2005) Carancho (2010) Un novio para mi mujer (2008) In 3 Tagen bist du tot 2 aka Dead in 3 Days 2 (2008) Der Knochenmanna aka The Bone Man (2009) Revanche (2008)
Pa nemam šta radit, očistit sneg i vratit se u kuću. Od sporta će pola tekmi biti otkazano, vidiš kakva je zima udarila, na Areni mi ostaje samo ragbi, finale NFL, NHL je krenuo a to su sve noćni termini..
Pa nemam šta radit, očistit sneg i vratit se u kuću. Od sporta će pola tekmi biti otkazano, vidiš kakva je zima udarila, na Areni mi ostaje samo ragbi, finale NFL, NHL je krenuo a to su sve noćni termini..
John Rabe Agnosia Oranges and Sunshine Winter in Wartime Head in the Clouds Loverboy Manuale d'amore Lidice Rosenstrasse Quartier lointain No tengas miedo Die Fremde
John Rabe Agnosia Oranges and Sunshine Winter in Wartime Head in the Clouds Loverboy Manuale d'amore Lidice Rosenstrasse Quartier lointain No tengas miedo Die Fremde
Kad odgledaš ovo javi utiske, da ne kupujem sve odjednom! ;D
Nenade, svaka ti cast. Ja se odusevim kad vidim koliko ti filmova pogledas. Ja i da hocu ne mogu, ako ih gledam konstantno dosade mi pa ih neko vreme ne mogu gledati. Divim ti se! ;D
Razočarao me Kajinek kao i svaki noviji češki film. Film djeluje neuvjerljivo, slabi scenarij pun rupa. Zanimljivo je da Kajineka podržava 2/3 češke populacije, a film je za prvi vikend u kinima gledalo preko sto tisuća ljudi.
Nažalost, Češka više nema jake redatelje poput Formana, Menzela, Kadara koji je radio za njih. Ali zato se uvijek vraćam menzelu injegovim komedijama koje ne stare.
Imaš par simpatičnih poput Heartbreakera, Pricelessa i The Valet. Prvi iz 2010, a ova zadnja dva iz 2006. godine.
Pa jedna luda komedija od Lecontea, My Best Friend. Welcome to the Sticks je meni jedna od boljih unazad par godina. Dany Boon redatelj i glumac. Još jedna od njega je Nothing to Declare, ali to je ona glupasta no dobra je. The Russian Dolls o prijateljstvu i njihovim problemima.
Copacabanu sam zadnju pogledao. Ponajviše radi Isabelle Huppert, nosi cijeli film.
Sad sam si nabavio http://www.imdb.com/title/tt1686067/ pa ću vidjeti kakva je. I jedna od boljih njihovih http://www.imdb.com/title/tt0119038/ ali starija :)
http://www.imdb.com/title/tt0076594/ True story of a daring Israeli commando assault on the Entebbe Airport in Uganda to free hostages of a terrorist hijacking.
Pa sta znam, ni od jednog sa spiska ne ocekujem nista spektakularno, samo cistu zabavu. Evo upravo sam pogledao 21 Jump Street i bas sam to i dobio, malo akcije, malo dobrih provala i zezancije.
mirror mirror,i nigdje ne nadoh titlove da valja za njeg, nasli neke lose na eng,i natjerali frenda da prevede ;D r5 line fina slika, tako da spreman filmic za ogledat pionir
http://imdb.com/title/tt0068699/ A stranger rides out of the hot desert into a small town in the wild west. The towns people are scared of him, and 3 gunmen try, unsuccessfully, to kill him. He takes a room and decides to stay. Meanwhile, a group of outlaws are about to return to the town and take their revenge - will the towns leaders convince the mysterious man to help?
Jedan od najlošijih filmova. Ima filmova koji su rangu s ovim, ali barem ne pokušavaju biti ozbiljni. Gledao sam i dokumentarac kako se snimao film pa u jednom dijelu Christian Slater kaže nakon što iza njega se netko zadere jer su snimali, a on kaže na to "vidite, ovo je horor" vrištao sam od smijeha rofl rofl
Ma Uwe Boll previše brije na neke ozbiljne horor filmove pa mu ispadnu katastrofa.
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: Red Dragon - 05.07.2012. 01:15:59
Alone in the Dark (2005) Alone in the Dark II (2009)
Zašto, Zmaju? Zaštooooooo? Nemoj, za Boga miloga :dash
Zar? ;D Ponajvise zbog igrice. E ti da si neki pa da mi predlozis nesto da odgledam a ne da tapkam u mraku :P (Nestalo kvalitetnih serija pa se moraju filmovi gledat :D )
Pobogu prekidaj download odma! Nisam ni znao da je jos maloumnih rezisere kao Uwe Boll i da su se usudili da snime nastavak. Posle Boll-a tu ni pepeo ne ostaje kako taj covek zna da 'rezira'. Ovo ce ti biti zanimljivije da pogledas od prvog dela filma
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: Red Dragon - 05.07.2012. 01:55:54
Prvi dio skinut, da vidim zasto ga hejtujete toliko ;D Inace, novi materijal na DL: Prowl (2010) Stake Land (2010) The Shrine (2010)
"Original" bi u ovom slučaju bio još malko stariji film The Thing from Another World (http://www.imdb.com/title/tt0044121/)... iz 1951. Ovaj iz osamdesetih je nešto fenomenalno, a ovo svežije ostvarenje recimo da nije loše.
Ako već voliš SF/horor, pogledaj sva tri, redom kojim su snimani smileyNO1
Ovaj iz 2011. je prequel. Niti jedan od tih nije remake. Prvi film koji je snimljen po knjizi je od Hawksa http://www.imdb.com/title/tt0044121/ onda je Carpenter snimio jedan od najboljih horora, taj iz 1981. godine. I onda je došao taj iz 2011. godine koji je dobar i atmosferičan horor.
PLOT:The son of a slain NYPD officer joins the force, where he falls in with his father’s former partner and a team of rogue cops. His new boss, Sarcone, will see if he has what it takes to be rogue through many trials and tribulations of loyalty, trust and respect. When the truth about his father’s death is revealed revenge takes him over and he won’t stop until justice has been truly served.
Genre: Action | Crime | Drama | Mystery
IMDB Rating: 3.7/10 from 84 users
Directed by: Jessy Terrero
Starring: 50 Cent, Robert De Niro and Forest Whitaker
u_jeeeeeeeeee
Htedoh ovo da skinem, ali ova ocena zaista obecava ;D
Valja li ? E nikako da ti kazem, odusevljen sam knjigom Ja sam legenda. clapp Juce sam procitao preko sto strana, u jednom dahu, i veceras cu je valjda zavrsiti. Odlicno, stvarno odlicno. Razmisljam i da kupim njegove Komesanje odjeka i Paklena kuca ...
Meni je koliba u šumi najjači horor još od švedskog uratka http://www.imdb.com/title/tt1139797/ znači, u zadnje 4 godine najbolji horor. Al pazi, ima dosta komedije i iznenadit ćeš se sa twistom. nemoj previše čitat o filmu :)
Ja sam legenda je jedna od najboljih horor knjiga i Matheson mi je poslije Kinga i Poea najbolji horor autor. Komešanje odjeka i Paklena kuća su isto odlične knjige. Ima i jako dobar horor prema zadnjoj knjizi. http://www.imdb.com/title/tt0070294/
„Richard Matheson je na mene utjecao više od bilo kojeg drugog pisca.“ Stephen King.
Valja li ? E nikako da ti kazem, odusevljen sam knjigom Ja sam legenda. clapp Juce sam procitao preko sto strana, u jednom dahu, i veceras cu je valjda zavrsiti. Odlicno, stvarno odlicno. Razmisljam i da kupim njegove Komesanje odjeka i Paklena kuca ...
E da, probaj nabaviti i Bid Time Return - odlična time travel knjiga smileyNO1
A koliba je onaj tip horora kakav je bio Scream za svoje vrijeme. Dakle, dosta originalan i podigao horor žanr iz dna. Sve klišeje uzeli i utrpali na jako zanimljiv način ;D
Naravno, bukvalno je napisao sve ono što i ja mislim o filmu. Inače lik je verovatno i najveći poznavaoc horor tematike na ovim prostorima.
Gul je nedavno i doktorirao (dakle školovani poznavalac tematike :)). Hm. Ja inače nove horore i ne volim, ali o ovom filmu sam pročitao toliko suprotstavljena mišljenja da ga sad prosto moram pogledati. ;D
Ako ne znaš, snimljena su ti i dva filma na tu temu: http://en.wikipedia.org/wiki/Stir_of_echoes (http://en.wikipedia.org/wiki/Stir_of_echoes) http://en.wikipedia.org/wiki/Stir_of_Echoes:_The_Homecoming (http://en.wikipedia.org/wiki/Stir_of_Echoes:_The_Homecoming). Zapravo samo prvi slijedi knjigu i to ne baš striktno. Pogledaj dok ti knjige ne stignu, možda ti se filmovi svide. :)
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: aux - 09.09.2012. 19:41:11
Moze li mi neko objasniti koje filmove da skinem od serijala Zvjezdane Staze,evo maloprije sam skinuo neki iz 2009 godine sad ne znam da li ima dijelova prije njega a nesto mi se bas gleda nesto na tu tematiku
Meni je bio prilično loš. Počeli su već da smaraju sa tim "found footage" hororima. Elem, film se sastoji od nekih pet priča od kojih su tri totalno debilne i negledljive, dok su jedna ili dve (u najboljem slučaju) solidne. Naravno neke od tih priča su već viđene milion puta u prethodnim filmovima ovog žanra. Rad kamere je u nekim scenama, posebno na početku katastrofalno loš. I ne moraš da čekaš hd verziju pošto je film rađen u muljavom vhs formatu, tako da hd neće doneti nekom znatnom poboljšanju slike.
I "Posjetitelj muzeja" od istog redatelja http://www.imdb.com/title/tt0173024/ :)
Oba filma imaju vrhunsku fotografiju (Lopusanski je inače ranije surađivao i sa Tarkovskim), kao i odličnu scenografiju. Razrušeni gradovi, scene biblioteke pod vodom. Dosta mračni filmovi. Jaki su oni i uvijek se vraćam njihovm filmovima.
Eisenstein, Pudovkin i Dovzhenko su kameni temeljci svjetskog filma u svakom pogledu, kako u inovaciji filmske priče, tako i u samoj filmskoj tehnici.
Evo ti jedna korisna stranica o sovjetskim filmovima http://sovietmovies.blogspot.com/
Skeptičan za ruse? Oni bez problema ulaze među top 5/10 kinematografija svih vremena. Gledajući kroz samu povijest i značaj ruske kinematografije od redatelja do originalnosti samoga filma. Jesi gledao ovo http://www.imdb.com/title/tt0091251/ jedan od najboljih ratnih filmova. Eto, pogledaj si za početak samo to remek djelo pa javi ako ti treba još naslova. Ako ti se ne svidi, to je u redu, neće svijet propast smileyNO1
Slabo sam ruse gledao tj. mogao bi pre reci skoro pa nikada. Nesto davnih godina da ali u zadnjih bar 7 god. nista. Ipak smo zatrpani svakavim bombasticnim (Holivudskim) trejlerima pa nasednem kao i mnogi na vecinu gluposti i iz tog razloga nikada se nisam okrenuo njihovoj kinematografiji. Evropsku kinem. volim s vremena na vreme da pogledam ali rusku kinem. retko kao sto rekoh. Tako da mi je bolje po preporuci da gledam nego napamet da skidam ruske filmove. Pogledacu u neko skorije vreme ta 3 filma: pismo, ...muzej i taj ratni. Ako nista drugo bar za promenu
Slabo sam ruse gledao tj. mogao bi pre reci skoro pa nikada. Nesto davnih godina da ali u zadnjih bar 7 god. nista. Ipak smo zatrpani svakavim bombasticnim (Holivudskim) trejlerima pa nasednem kao i mnogi na vecinu gluposti i iz tog razloga nikada se nisam okrenuo njihovoj kinematografiji. Evropsku kinem. volim s vremena na vreme da pogledam ali rusku kinem. retko kao sto rekoh. Tako da mi je bolje po preporuci da gledam nego napamet da skidam ruske filmove. Pogledacu u neko skorije vreme ta 3 filma: pismo, ...muzej i taj ratni. Ako nista drugo bar za promenu
smileyNO1
Nadam se da ti neće biti veliki prelaz sa onog američkog blještavila i šunda. Za početak bi mogao pogledati ovo, ruski film, ali pogodan svima. Noviji, ratni, topla preporuka.
Pogledao sam sve filmove Bergmana, na prvom mjestu koji mi je najbolji režiser svih vremena, onda Tarkovski, Kjubrik, Fellini, Jodorowsky, Almodóvar, Truffaut, Kieslowski. Ima toga dostan, za one koji znaju da proberu. Mada sada sam se više bacio na SSSR režisere + kosooki (Hong Kong, Japan, Kina itd..)
Da nisam imao ljude koji će me usmjeriti, danas bi mi vrhunac filma bio Sucker Punch i Bad Teacher, tako da.. ;D Long live swedish high school education. :)
Slabo sam ruse gledao tj. mogao bi pre reci skoro pa nikada. Nesto davnih godina da ali u zadnjih bar 7 god. nista. Ipak smo zatrpani svakavim bombasticnim (Holivudskim) trejlerima pa nasednem kao i mnogi na vecinu gluposti i iz tog razloga nikada se nisam okrenuo njihovoj kinematografiji. Evropsku kinem. volim s vremena na vreme da pogledam ali rusku kinem. retko kao sto rekoh. Tako da mi je bolje po preporuci da gledam nego napamet da skidam ruske filmove. Pogledacu u neko skorije vreme ta 3 filma: pismo, ...muzej i taj ratni. Ako nista drugo bar za promenu
smileyNO1
Da, pogledaj ta tri pa javi smileyNO1
Samo, to su teški filmovi i sad prelaziš na ruse nakon dugo vremena tako da je lako moguće da te razočaraju. Ako si zadovoljan, onda dalje pokušaj s rusima, a Tarkovskog ostavi za kasnije pošto je to redatelj koji najmanje paše. Filmovi su mu čisti art, ima dosta filozofije u njima, dugačkih i sporih kadrova. Ma pregršt toga. :)
@Šubi
Jodorowsky mi nije nešto. Santa Sangre je vrijedan spomena. Isto kao i Almodovar. Filmovi mu jesu zanimljiv i dosta šokantni, ali ne dopiru toliko do mene da bi me oduševili.
Bergman, Tarkovski su mi u top 10, Kubrick top 5.
Fellini od talijana je najbolji, ali poslije De Sice :P sad kad počne hrt 3, puštaju od njega najbolji tal. film, kradljivci bicikla.
Truffaut je odličan od francuza, ali od njih su mi najbolji Melville (top 5) i Godard.
Kieslowski je uvijek bio odličan. Njegova trilogija "tri boje" spada među najbolje trilogije i naravno, serija Dekalog koja će isto biti prikazana na hrt-u 3 clapp
Ovo bi kao trebao biti jedan od najboljih dokumentaraca o nlo. Ali pošto nema nigdje titlova za njega čisto sumljam, ali skinuti cu ga pa mozda iznenedi.
Ni ja nisam pogledala Network, i Zambezia. ;D A što se brzine tiče, meni je to odlično - s obzirom da je moja maksimalna brzina downloada 1.5 Mbit/s. :facepalm
Ni ja nisam pogledala Network, i Zambezia. ;D A što se brzine tiče, meni je to odlično - s obzirom da je moja maksimalna brzina downloada 1.5 Mbit/s. :facepalm
Dobro je kad je manja brzina, navučeš svega polako i dok to sve pogledaš, opet lagano čistiš hdd, popunjavaš opet. Ovako kad je velika brzina, naguraš svega i svačega, i onda briši, treba mi mesta na hdd, i što nisi pogledao i što jesi, uvek kažeš sebi, skinuću posle..
Pa, jeste da polako skidam, ali uspem prilično brzo da natrpam hdd. ;D Mrzi me da režem, pa se nakupi. Serije recimo nikad ne skidam cele sezone odjednom, nego po dve epizode, pa polako... dok pogledaš, skine se sledeće dve.
Razmišljam da se prebacim na 4 Mbit/s, ali mi zasad sasvim lepo odgovara cena koju plaćam za ovih 1.5 - svega 850 din mesečno.
Lista je odlična. Da vidiš koliko je lista moćna, dopusti da ti kažem što meni ti filmovi znače ;D
The Shining i Jaws. Za mene dva najbolja horor filma. Iza njih bez problema upada Alien.
Carlito i Goodfellas. Prvi je jedan od najpodcjenjenijih filmova. Nikad nije bio toliko dobro prihvaćen kao recimo Scarface. Isto od De Palme. Goodfellas je uz Scarface za mene najbolji gangsterski film. Čak prije kumova iako su kumovi odmah iza njih.
Jurassic Park volim samo prvi. Drugi je još donekle zabavan, a treći dio sa onim Spinosaurusom mi je totalno blesav.
Mad Max je dosta dobra trilogija. Drugi dio je najbolji. Prvi dio je baš čisti film ceste i osvete. Treći najslabiji.
Rain Man je dosta dobar. Hoffman je i prije tog filma, ali s kišnim čovjekom zacementirao top 10 glumaca. Njegovi najbolji filmovi su ti iz 60-ih i 70-ih. The Graduate, Papillon, Kramer protiv Kramera, Midnight Cowboy, Lenny. Sve fantastični filmovi.
Reservoir Dogs je prvi i po meni najbolji Tarantinov film. Odmah iza Pulp Fiction.
Taxi Driver je jedini film sa ove liste kojeg smatram precijenjenim. Daleko od lošeg filma, ali opet nije me se toliko dojmio i drago mi je da je te godine Rocky odnio Oscara.
Unforgiven je film koji je ponovno oživio western žanr i Clint je još jednom pokazao kako se rade odlični westerni. Ovaj put on redatelj, ali opet i glumac. Završni obračun ulazi među najbolje.
A Clockwork Orange. Da ti odmah kažem. Ovo je Kubrick. Za mene briljantna studija nasilja i sve ti je pretjerano, ali namjerno. Kubrick je znao što radi. Film po knjizi i opet dao svoj stil. Prva scena nasilnici protiv beskućnika. Bude ti žao što to gledaš, a tek kad vidiš u kojem smjeru film ide. Brutalno. Remek djelo, a opet mi nije među top 5 Kubrickovih filmova, a snimio ih je 13 ;D onda si možeš zamisliti kakav je redatelj. I ne bi me čudilo da ti se ovaj film ne svidi. Svakako javi.
I na kraju Network. Filmčina. Sidney Lumet. Zapamti to ime. Nedavno je umro, ali pogledaj koje je filmove ostavio. Pasje popodne, 12 gnjevnih ljudi, Serpico, The Verdict. Network je najbolji film koji pokazuje najgore od tv industrije na nevjerojatno realan način. Znači, ljudi kojima su gledanost i novac na prvome mjestu, ali jedan čovjek se baca u koštac sa svima njima i pokazuje da nada uvijek postoji.
Ajde reci šta je smiješno, da se i ja malo zasmijem.
Ni ja ne vidim što je smiješno.
Meni je sasvim normalno da netko kaže svoje mišljenje za najbolji film tog i tog redatelja. Tebi je ovaj, meni onaj tamo. U oba slučaja kvalitetni filmovi :)
Znam ;). A sad ozbiljno, po meni Tarantino sa svakim novim filmom sve vise tone. Kao da se previse trudi da zadrzi taj neki imiđ koji je stekao sa starijim stvarima.
A sad ozbiljno, po meni Tarantino sa svakim novim filmom sve vise tone.
Ne tone baš doslovno, Foxy Brown je dobar film iz 1998 godina, koji je meni dobar, ali je nakon jnega snimio Kill Bill duologiju, koja je daleko bolja. Možda ima nade za još koji hit. Iako i ja mislim da je Inglorious Basterds samo prosječne kvalitete, o njemu se puno više šuškalo nego što vrijedi.
A sad ozbiljno, po meni Tarantino sa svakim novim filmom sve vise tone.
Ne tone baš doslovno, Foxy Brown je dobar film iz 1998 godina, koji je meni dobar, ali je nakon jnega snimio Kill Bill duologiju, koja je daleko bolja. Možda ima nade za još koji hit. Iako i ja mislim da je Inglorious Basterds samo prosječne kvalitete, o njemu se puno više šuškalo nego što vrijedi.
Tarantino se pokvario, ali daleko od toga da je zaboravio snimiti dobar film. Meni je Kill Bill njegovo najbolje ostvarenje poslije Dogsa i Pulpa. Obožavam tu posvetu samurajskim filmovima i Bruceu Leeu (žuta trenirka).
Nitko ne osporava kvalitetu tarantina ali cini mi se kao da se previse trudi. Pulp i Dogs imaju status kultnih filmova, i kao da on sad osjeca pritisak da u svakom novom filmu dosegne taj status.
Ni ja nisam pogledala Network, i Zambezia. ;D A što se brzine tiče, meni je to odlično - s obzirom da je moja maksimalna brzina downloada 1.5 Mbit/s. :facepalm
Dobro je kad je manja brzina, navučeš svega polako i dok to sve pogledaš, opet lagano čistiš hdd, popunjavaš opet. Ovako kad je velika brzina, naguraš svega i svačega, i onda briši, treba mi mesta na hdd, i što nisi pogledao i što jesi, uvek kažeš sebi, skinuću posle..
Da ja pricam nesto o tome :dash
Moja baza filmova na cekanju za gledanje + imam jos u drugim folderima jos oko 50 filmova. Uzas kako sam se upecao. (http://content.screencast.com/users/Skrenshot/folders/Jing/media/836ed026-b825-4afc-b428-15db19727a60/2012-09-28_0128.png) A tu bar ima 100 filmova koje cu prekinuti posle 10,20 min gledanja.
http://www.imdb.com/title/tt0093605/ A young man reluctantly joins a travelling "family" of evil vampires, when the girl he'd tried to seduce is part of that group.
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: aux - 02.10.2012. 19:58:51
Trenutno ove filmove sto su prikazani osim Snjeguljice
John Woo je majstor za akcijske filmove. Pogotovo u ranijim godinama. Odmah si skini i The Killer - http://www.imdb.com/title/tt0097202/ isto glumi Yun-Fat Chow, njegov kućni glumac. Pa A Better Tomorrow - http://www.imdb.com/title/tt0092263/ s tim filmom se probio. Osvježio akcijski žanr i donio nešto novo.
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: PO team - 15.10.2012. 18:53:11
Na svašta s e se naletni na netu. Eto, ako neko kojim slučajem ima DVD neka vidi ima li na njemu engleskog titla. Našao sam samo ruski, nizozemski i talijanski.
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: PO team - 16.10.2012. 18:44:30
http://www.imdb.com/title/tt0072856/ In the near future the ultimate sporting event is the deathrace. Contestants get score points for running people down as they speed across the country. The sport has crazed fans who sacrifice themselves to the drivers. An overt agency is trying to bring an end to the immoral deathrace and has infiltrated one of their followers in to the race as a navigator. In the end of the race the lives of the competitors, the President and the deathrace itself are in peril.
http://www.imdb.com/title/tt0183523/ When the first manned mission to Mars meets with a catastrophic and mysterious disaster, a rescue mission is launched to investigate the tragedy and bring back any survivors.
"The human being is just stomach and sex, and inside there is condemnation to be obligatorily free." — The Father
Exposing the underbelly of Brazil, Mango Yellow bursts off the screen with anger, passion and violence. The result is an anarchic but strangely beautiful film, showing the life of poverty in a unique new light.
Mango Yellow takes place on a day when "everything happens" to a poor group of people living in Brazil's coastal town of Recife. We are first introduced to Ligia (Leona Cavalli), the bitter and fiery barmaid at a local joint. In a whirlwind of filming, we also meet a flurry of other characters. There is Isaac (Jonas Bloch, Texas Hotel), a German man with disturbing interests and habits, living at a local hotel. Dunga (Matheus Nachtergaele, City of God) is the cook at the Texas Hotel, a flaming queen who is tired of being stepped on. His attentions are aimed at Wellington Kanibal (Chico Diaz), who is cheating on his wife, Kika (Dira Paes). She is an evangelical, able to forgive anything but betrayal. Their lives intertwine in a series of semi-connected stories.
Sometimes a film comes along that is so different that it's hard to know how to describe it. There is a touch of Altman in Mango Yellow, in the way that connections between the characters weave through violent and sexual melodrama. It has a flair and audacity that Altman could never dream of, touching something closer to Takashi Miike's wildly irreverent characterizations. It's similar to City of God, the most famous recent Brazilian movie, but I want to be careful not to compare it to that more famous film too much. It's not as good a film, for one thing, but it also has a very different approach to poverty. In City of God, the poverty in Brazil was something to be escaped at any cost, and the characters were looking ahead at a way to break free. Here, the poverty is simply the way that these people live. None of them have larger plans, and noneof them are looking for a way out.
The opening quotation is a key to understanding the lives of these characters. When all of the frivolous things that fill our lives are stripped away, we are left with only basic human needs. These characters will do anything to satisfy their appetites, whether for food, drink, or sex. They are free to act within their society, but that freedom is frustrating in a world with few options. And so, each of the characters bang their heads against the wall, frustrated by their freedom and their inability to do anything with it. Wellington is free to commit murder and cheat on his wife, it doesn't do him any good. It's not that they have the illusion of freedom, it's that their freedom doesn't mean anything. After the eventful day is over, another one will begin exactly the same.
Mango Yellow is stronger as a sensual experience than it is as a narrative. It has been created so vividly that you can almost feel what it would be like in the heat of this Brazilian city. The derelict buildings take on a life of their own. The camera moves fluidly, using a mix of filming techniques to capture the different moments. The performances are strong as well, forming a strong ensemble cast that is equally animated and human. The events of this day seem heightened, impossible that so much would happen in such a short time. Still, the actors make it all believable somehow.
http://www.imdb.com/title/tt1897949/“Koko i duhovi” je priča o dječaku Koku koji seli sa sela u grad, radujući se novim prijateljima i velikim pustolovinama. Stan u koji useljava pripadao je Vinceku, starom škrtcu čija je smrt obavijena tajnom. Uskoro će se Koko i prijatelji upustiti u opasnu avanturu, zajedno s njegovom dražesnom sestrom Maricom, vjernim psom Carem i zabrinutim roditeljima.
Postoje li duhovi? Zašto žele otjerati Koka i njegovu obitelj? Hoće li Koko, uz pomoć novih i starih prijatelja, riješiti tu zagonetku prije odraslih — saznat ćemo u burnom raspletu ove detektivske priče.
od serija: The Amazing Race s01 Parks and Recreation s01 Snapped s01 s02 NCIS oba pilota Revolution.2012.S01E05.HDTV.XviD-AFG 666.Park.Avenue.S01E03.HDTV.XviD-TVSR
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: PO team - 06.11.2012. 20:38:13
Revolution.2012.S01E07.HDTV.XviD-AFG Dark Star 1974 [DVDRip.XviD-miguel] [Ekipa TnT] First Wave 1999 s01 s02 s03 White.Dog.1982.DVDRip.XviD-WRD Lilja.4-ever.2002.DVDRip
Revolution.2012.S01E07.HDTV.XviD-AFG Dark Star 1974 [DVDRip.XviD-miguel] [Ekipa TnT] First Wave 1999 s01 s02 s03 White.Dog.1982.DVDRip.XviD-WRD Lilja.4-ever.2002.DVDRip
Lilja 4-ever smileyNO1 Težak i potresan da, ali odličan.
Jedan od rijetkih domaćih filmova, klasika, koji je izdan u bluray formatu. Obavezna lektira svima :naklon: Slika i zvuk vrhunski.
fenomenalan film smileyNO1
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: PO team - 09.11.2012. 14:52:13
A come Andromeda (TV mini-series 1972– ) (http://www.google.ba/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CB4QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.imdb.com%2Ftitle%2Ftt0172086%2F&ei=TgmdUIakC8rV4gT1moDICA&usg=AFQjCNFUI_Q18gGtKx3ZEgpScgXnGO3nkw&sig2=caqlI7u2DWyM243Ot7rroA)Shane's World College Invasion #2 Shane's World College Invasion #3 Shane's World College Invasion #8
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: PO team - 09.11.2012. 21:26:36
The Lost Continent (1968) (http://www.imdb.com/title/tt0063240/)YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=-QU_vvHKuyQ)
Jupi, stigao: Diary of a Wimpy Kid: Dog Days navijacica
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: PO team - 14.11.2012. 21:16:14
ENEMY MINE http://www.scifimoviepage.com/enemy.html (http://www.scifimoviepage.com/enemy.html) (http://www.scifimoviepage.com/images/star-full.png)(http://www.scifimoviepage.com/images/star-full.png)(http://www.scifimoviepage.com/images/star-full.png)(http://www.scifimoviepage.com/images/star-empty.png) STARRING: Dennis Quaid, Louis Gossett Jr., Brion James, Richard Marcus, Lance Kerwin
1985, 108 Minutes, Directed by: Wolfgang Petersen Description:Lizard-like Draconian Louis Gossett Jr. and his mortal enemy, earthling Dennis Quaid, crash-land on a hostile planet during a brutal space battle. Forced to rely on one another for survival, they overcome their differences and become fast friends.— Amazon.com (http://www.amazon.com/exec/obidos/redirect?tag=thescifimovie-20&path=tg/browse/-/163431)
ENEMY MINE http://www.scifimoviepage.com/enemy.html (http://www.scifimoviepage.com/enemy.html) (http://www.scifimoviepage.com/images/star-full.png)(http://www.scifimoviepage.com/images/star-full.png)(http://www.scifimoviepage.com/images/star-full.png)(http://www.scifimoviepage.com/images/star-empty.png) STARRING: Dennis Quaid, Louis Gossett Jr., Brion James, Richard Marcus, Lance Kerwin
1985, 108 Minutes, Directed by: Wolfgang Petersen Description:Lizard-like Draconian Louis Gossett Jr. and his mortal enemy, earthling Dennis Quaid, crash-land on a hostile planet during a brutal space battle. Forced to rely on one another for survival, they overcome their differences and become fast friends.— Amazon.com (http://www.amazon.com/exec/obidos/redirect?tag=thescifimovie-20&path=tg/browse/-/163431)
Legendarni film. Skini si odmah i ovaj http://www.imdb.com/title/tt0115571/
REDATELJ: [/b]Jacques-Yves Cousteau, Louis Malle SCENARIST: Jacques-Yves Cousteau ŽANR:[/b] Dokumentarac DRŽAVA: Italija/Francuska JEZIK: Francuski TRAJANJE: 86 min
[/size]
GLUMCI:[/b][/size]
Frédéric Dumas Himself Albert Falco Himself Jacques-Yves Cousteau Himself François Saout Himself André Bourne-Chastel Himself Marcel Colomb Himself Simone Cousteau Herself Jean Delmas Himself Jacques Ertaud Himself ...
SADRŽAJ:
[/size]
Ovaj dokumentarac o oceanskim dubinama je jedan od prvih koji je snimljen u boji i Cousteau je dobio Oscara za njega. Cousteau i njegova zaronili su u dubine Mediterana. Crvenog mora, Indijskog oceana.. i pokazali svijetu koliko je magično i predivno more. U ovom tihom svijetu susresti ćete se s morskom kornjačom, drevnim potopljenim brodom, bebom od kita i mnogim drugim divnim čudima.
The Cossacks of Eastern Europe join the Poles to rid the Turks from the Steps of Europe. In return for their aid, the Poles agree to give control of the Steps to the Cossacks. After the battle, however, the Poles back out of their agreement and force the Cossacks into the hills. Taras Bulba, a Cossack Colonel, raises his son, Andrei Bulba to learn the ways of the Poles so he can one day defeat them in battle. In his learning process, however, Andrei falls in love with the daughter of a Polish Nobleman. This twist causes Andrei Bulba to choose between the love of the Cossacks, and the love of a woman, and causes Taras Bulba to choose between the love of his son, and the love of the Cossacks.
Moscow On The Hudson (1984) http://www.imdb.com/title/tt0087747/ (http://www.imdb.com/title/tt0087747/)
456123 se i mora gledati. Originali su puno bolji od ovih modernih crtića, pogotovo fantomske prijetnje. Plakao sam kad sam gledao. Obični crtani za klince.
Nego, moraš s tim redoslijedom pogledati zbog ogromnog twista. Ok, vjerojatno si dosad čuo za tu scenu jer se toliko puta parodirala, ali ne znam. Ne otvaraj spoiler i oni koji nisu gledali ako ih uopće ima ;D
kad Wader kaže da mu je otac. To je mislim svima poznato i to je jedan od razloga da se gleda s tim redoslijedom. Jer ako se gleda prvo novu trilogiju, onda se saznaje da je Anakin/Wader otac Lukeu, a tu uopće nema twista za one koji prvi put gledaju. A kad se gleda stara trilogija i kad dođe ta scena, bemti miša ;D
Han Solo i Obi Wan. Najbolji liovi u star warsu :majstore
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: PO team - 20.11.2012. 19:59:58
The Ice Pirates (1984) http://www.imdb.com/title/tt0087451/ (http://www.imdb.com/title/tt0087451/)
In the far future water is the most valuable substance. Two space pirates are captured, sold to a princess, and recruited to help her find her father who disappeared when he found information dangerous to the rulers. A real Space Opera with sword fights, explosions, fighting robots, monsters, bar fights and time warps.
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: Red Dragon - 24.11.2012. 11:58:08
Onda briši crni Zmaju ;D Ali, ozbiljno. Toliko je loše da ne spada ni u onu grupu "toliko je loše da je dobro". Call of Duty: Modern Warfare je bolji (da, mislim na igru) :dash
Kod nas kad kupiš komp dobiješ instaliran windows, par programa i ovaj film u D particiji ;D Odličan film smileyNO1
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: aux - 27.11.2012. 01:26:05
Gledao ga jednom na dvd playeru tacnije 15 minuta ali posto je bio pirat nije mi se nesto dalo da ga pregledam,sad cu ga makar pregledat u HD-u a posto je Bale u pitanju ne moze da ne valja film ,prvo ovaj Hallo 4 posto mi djeluje pravo namazano pa onda Equlibirum
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: Rea - 29.11.2012. 11:17:22
I meni je ta trilogija sa Met Dejmonom super, Bornov Identitet mi je najbolji iz te franšize, ali ovaj poslednji sa Renerom mi nikako nije legao. Prilično je traljavo urađen sa dosta glupim završetkom. Jednostavno ne može da se meri sa prva tri filma. Ali opet to su ukusi, možda se tebi i svidi :)
Veceras skidam ova 3 da imam sutra navacer sta gledati,sutra je kod mene noc drame ;D ovaj zeko mi djeluje najprimamljivije pa cu njega prvog da smazem :bokser
Veceras skidam ova 3 da imam sutra navacer sta gledati,sutra je kod mene noc drame ;D ovaj zeko mi djeluje najprimamljivije pa cu njega prvog da smazem :bokser
Prvo Donija obavezno, onda The Grey pa za kraj The Road da te dobro, dobro protrese.. :)
Veceras skidam ova 3 da imam sutra navacer sta gledati,sutra je kod mene noc drame ;D ovaj zeko mi djeluje najprimamljivije pa cu njega prvog da smazem :bokser
To nisu dramski filmovi :)
Naravno, ima drame, ali daleko je to od samoga žanra. The Road mi je nekako najbolji jer ima odličnu i depresivnu atmosferu. The Grey je zabavan, ali dosta naivan. A Donnie je u svoje vrijeme dosta buke digao, dobar.
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: Rea - 30.11.2012. 01:26:15
Koliko je aux filmova propustio rofl
Ajd da se kladimo da će mu Darko biti dosadan ili ga neće skužiti :P ;D
Pa dobro, to i nisu filmovi koji bi se trebali gledati kao nekakva filmska lektira.
Boga mi, meni Donnie jest ;D Kao i prošli filmovi koje je skidao, Equilibrium, American Psycho, The Boondock Saints ili The Machinist - kojeg veoma,veoma,veoma gotivim clapp clapp clapp
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: Rea - 30.11.2012. 01:48:18
Solidan je filmić, inače volim ovakve "avanturističke survival" (postoji li ovaj izraz rofl) filmove pa mi je sjajno legao sem nekih predvidljivih scena ;D
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: Red Dragon - 30.11.2012. 01:50:14
P.S evo moje liste
The Guard Margin Call We Need to Talk About Kevin Headhunters The Possession Lawless
I sve odlažem da ogledam Madeo, moraću sad za vikend...
+ Doom gledam evo 3 dan, sve na kašičicu ;D
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: Rea - 30.11.2012. 01:52:40
The Guard Margin Call We Need to Talk About Kevin Headhunters The Possession Lawless
I sve odlažem da ogledam Modeo, moraću sad za vikend...
+ Doom gledam evo 3 dan, sve na kašičicu ;D
Misliš na Madeo http://www.imdb.com/title/tt1216496/ ? Baš sjajan film smileyNO1
Od ove tvoje liste izuzetni filmovi su mi The Guard,We Need to Talk About Kevin - meni filmčina,Lawless. Margin Call - pola nisam skontala, pravo glup film rofl Ovaj Doom ... to onaj film sa Rockom ? :facepalm Blah :facepalm
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: Red Dragon - 30.11.2012. 01:55:08
Da, ja sve ufitiljio modeo, ne znam ni sam zašto
Inače, tek sad vidim a imam Don't be afraid of the dark, okle to kod mene na HD ni sam ne znam, tako da ću i to odgledat za vikend ;D
Ni The Machinista nisam gledao :-[ a odavno mi leži na hardu.
Ma ima dosta odličnih filmova koji ne spadaju pod filmsku lektiru/kulturu. Oni koji spadaju su filmovi koji su obilježeni kao nacionalno blago zbog svog doprinosa od originalnoti do same ideje i utjecaja. Tu Donnie ili American Psycho ne spadaju iako se radi o kvalitetnim filmovima.
"culturally, historically, or aesthetically significant films"
Samo mali primjeri poput Rashomona od Kurosawe, Čarobnjaka iz Oza ili The Kid od Chaplina. Naravno, ako briješ na filmofila ;D :majstore
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: Rea - 30.11.2012. 01:58:50
Inače, tek sad vidim a imam Don't be afraid of the dark, okle to kod mene na HD ni sam ne znam, tako da ću i to odgledat za vikend ;D
Ni The Machinista nisam gledao :-[ a odavno mi leži na hardu.
Ne pričam s tobom >:( Nisi gledao Mašinistu >:(
De kad već planiraš taj tvoj "Modeo-Rodeo" jesi gledao Bedevilled http://www.imdb.com/title/tt1646959/ ? Pratiš li baš skroz te Korejce ? Ako da, onda pogledaj i A Tale of Two Sisters http://www.imdb.com/title/tt0365376/ ;D ;D ;D A od Chan-wook Parka pogledaj apsolutno sve ;D smileyNO1
Od Korejaca prvo treba da se pogleda Memories of Murder, najbolji Korejski a za mene i najbolji Azijski koji sam gledao... pa onda moze The Vengeance Trilogy... onda idu Madeo, I Saw the Devil, Tae Guk Gi: The Brotherhood of War, A Bittersweet Life, The Host, The Chaser My Sassy Girl, romantika na Korejski nacin ;D, sjajan film A posebna preporuka za The Man From Nowhere, glavni lik razbija!
Naravno, sve zasluge za ovo idu Mulderu, da nije njega 80% ovih filmova ne bi ni odgledao drinks
Prvo Donija obavezno, onda The Grey pa za kraj The Road da te dobro, dobro protrese.. :)
Ja gledah samo Donija pre godinu dana otprilike i mnogo mi se svideo. Moram skinuti i blu-rej da se nauživam. :) Samo nipošto ne gledaj S. Darko, od srca ti preporučujem. :-X
Donnie Darko je fantastičan film. Sećam se kad je izašao 2001. godine da nije imao neku zapaženu gledanost, da bi kasnije sve više dobijao na pažnji i postao jedan od kultnih filmova.
Film je pravi za lovce. Da si lovac, nalaziš se u nekoj vukojebini, gde se nalaze gasne/naftne stanice i ti si tu u obezbeđenju radnika, čuvaš ih od vukova. Možeš svakog vuka da odstreliš, a ima ih u izobilju. San svakog lovca.
Od Korejaca prvo treba da se pogleda Memories of Murder, najbolji Korejski a za mene i najbolji Azijski koji sam gledao... pa onda moze The Vengeance Trilogy... onda idu Madeo, I Saw the Devil, Tae Guk Gi: The Brotherhood of War, A Bittersweet Life, The Host, The Chaser My Sassy Girl, romantika na Korejski nacin ;D , sjajan film A posebna preporuka za The Man From Nowhere, glavni lik razbija!
Naravno, sve zasluge za ovo idu Mulderu, da nije njega 80% ovih filmova ne bi ni odgledao drinks
Ne preskočiti The Yellow Sea, mnogo je dobar film. smileyNO1
Pa dobro, to i nisu filmovi koji bi se trebali gledati kao nekakva filmska lektira.
Boga mi, meni Donnie jest ;D Kao i prošli filmovi koje je skidao, Equilibrium, American Psycho, The Boondock Saints ili The Machinist - kojeg veoma,veoma,veoma gotivim clapp clapp clapp
Meni ni jedan od ovih filmova ne spada pod must see
Film je pravi za lovce. Da si lovac, nalaziš se u nekoj vukojebini, gde se nalaze gasne/naftne stanice i ti si tu u obezbeđenju radnika, čuvaš ih od vukova. Možeš svakog vuka da odstreliš, a ima ih u izobilju. San svakog lovca.
A ovaj Grey mi je takav burek od filma da ga ni Liam Neeson nije uspio poboljšati, a jedan mi je od dražih glumaca...
Grey više spada u survival podžanr. Ima jedan cool filmić gdje glume Bronson i Marvin i još neki poznati glumci, ali ne tako cool kao ova dva. Death Hunt http://www.imdb.com/title/tt0082247/
The Edge mi je bio dobar. Baldwin i Hopkins. The Snow Walker, pa i First Blood može u taj podžanr iako je to ponajprije akcijski. I meni možda najbolji film o preživljavanju u divljini, Jeremiah Johnson - http://www.imdb.com/title/tt0068762/?ref_=fn_al_tt_1
I dva slična filma, a vrlo dobra. Deliverance i Southern Comfort. Ovaj prvi ima par dobrih uznemirujućih scena. Ludi lokalci pa imitiraju svinju. A ovaj drugi smješten u južnjački dio Amerike. Močvare, njami ;D
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: Rea - 05.12.2012. 15:29:54
Neki dan sam skinula tu kolekciju, isplatilo se :D Volim Hitchcocka ali nisam gledala par njegovih kao Marnie ili Frenzy pa će se gledati kad ukebam vremena kokicekola
Jak rozpetalem druga wojne swiatowa aka Kako sam započeo drugi svetski rat (1970)
Trodelni poljski film o doživljajima poljskog vojnika Franek Dolasa, koji veruje da je započeo Drugi svetski rat i pokušava da se iskupi. Biva zarobljen od strane Nemaca, beži iz zatvora, stiže u Austriju iz koje ga put preko Jugoslavije (gde sreće četnike), Afrike (Legija Stranaca), dela Evrope vodi nazad u Poljsku.
Zabavno, duhovito, sa šmekom starih komedija (vidljiv uticaj tandema Laurel & Hardy, ali ne samo njih), serija je prijatno iznenađenje. Najveća mana joj je naivnost ali kad se uzme u obzir da je snimljena pre vise od 40 godina, ništa drugo se i ne može očekivati.
Topla preporuka.
Ako neko treba izvor, nek se javi.
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: aux - 08.12.2012. 17:58:45
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (2001) The Lord of the Rings: The Two Towers (2002) The Lord of the Rings: The Return of the King (2003)
Konačno sam se odlučio da skinem ovu triologiju i da odgledam :)
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: Bad Boy - 18.12.2012. 18:22:42
Može. Nemam tu nalog a i treba pozivnica za YUwabits. Nextt poslao sam ti na PM, ako kojim slučajem traži i tu pozivnicu, cimni me, na PM. Da ću ti moj nalog, pa skini.
Kakav je film? Ja sam odavno digao ruke od domace kinematografije ... tu i tamo me privuce reklama za neki film pa se posle razocaram ... vredi li ga gledati?
Kakav je film? Ja sam odavno digao ruke od domace kinematografije ... tu i tamo me privuce reklama za neki film pa se posle razocaram ... vredi li ga gledati?
Ja sam ga pogledao i meni nije ništa posebno (prosečan). 7/10. Ako nemaš ništa pametnije pogledaj
The.Hunter.1980.HDTVRip.720p.x264-angrybunny-[CG].mkv Lapland.Odyssey.2010.720p.BluRay.x264-MCHD Even Dwarfs Started Small -Herzog 1971-96min CG-dex Flavia la monaca musulmana 1974.avi
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: aux - 29.12.2012. 19:57:13
The.Hunter.1980.HDTVRip.720p.x264-angrybunny-[CG].mkv Lapland.Odyssey.2010.720p.BluRay.x264-MCHD Even Dwarfs Started Small -Herzog 1971-96min CG-dex Flavia la monaca musulmana 1974.avi
Uvijek mi je zanimljivo vidjeti što ti skidaš. McQueen i Herzog. Vidim da si izabrao njihove manje poznate filmove. Meni Herzog bolje leži u dokumentarcima. Ima sjajne art dokumentarce. Filmovi su mu isto dosta kvlaitetni.
Ovaj talijanski horor je čisti gore, samo je redatelj uzeo preveliki zalogaj. Previše je htio napraviti ozbiljan film. A ovaj Finski, kako to da si uzeo njihov? Dobro susjedski odnosi ;D to je i jedini film koji sam gledao od Karukoskia. The Home of Dark Butterflies (2008) mi stoji i skuplja prašinu.
Prvo sa manje poznatim stvarima. :) Herzogovi Patuljci su mi se svidjeli već čim sam vidio poster, to ću morati pogledati uskoro.
Italijanski sam namjerno izabrao, jer planiram prostudirati Exploatation žanr, a jedan od podžanrova je nunsploitation (http://sh.wikipedia.org/wiki/Eksploatacijski_film) (žene zatvorene u samostanima).
Taj finski film sam uzeo zato što je sniman u stilu onih trip komedija (pod trip ne mislim na putovanja i nedozvoljene supstance, već na road trip, boat trip i ostale..), a i opis je poprilično jednostavan:
Citat:
A comedy about a place where the sun never shines.
Imaš trejler sa eng prevodom http://www.youtube.com/watch?v=KZD9S_KkHrg
Exploitation podžanr je zanimljiv. Imat ćeš puno posla s njim. Satanico pandemonium (1975) je jedan od najpoznatijih meksičkih predstavnika, a taj ćete zanimati http://www.imdb.com/title/tt0070636/
The Devils je meni najbolji nunsploitation film http://www.imdb.com/title/tt0066993/ i to još od legendarnog redatelja.
A i tu spadaju stvarno svakakvi filmovi. Uglavnom, većina horor podžanra. Samo što su za mene slasher slasheri, splatter je splatter. Isto vrijedi i za monster horore. Nikad ih nisam svrstavao u Exploitation "žanr". Tako da si ih već dosta pogledao ako gledaš na taj način :)
Od zadnjih mi se svidio Planet Terror. I kreni sa Fulciem ako ćeš ići od talijana. Dario Argento mi je najbolji od njih. Njegovi giallo filmovi su klasa za sebe. Suspiria i Profondo Rosso pogotovo.
Samo veliko platno i ako postoji mgućnost 3d. Ovo sve ostalo smatram smećem. Ja sam juče bio sa hanumom u Areni u NS. Napušila me kao konja, kako sam pogledao Bonda bez nje, šta sad da gledamo, kad si sve pregledao... i onda ajd za NS, pogledali Hobita. Samo tako ga pogledajte, neće vam pasti na pamet da čekate bilo kakav rip na mreži.
Ja sam skinuo Hobita. Snimak i nije nešto. Film sam gledao par dana prije Nove godine u kinu (u 3D-u); ovaj nisam gledao, već sam samo na brzinu preletio i slika je blago zamućena, a rekao bih i da je malo tamnija nego u kinu. Može kao prva pomoć, ali svakako nije za arhiviranje.
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: aux - 04.01.2013. 18:30:08
Isplati li se gledati ovakav film a da nije dobar snimak?
ni vremensku prognozu se ne isplati gledati ako nije HD
smileyNO1
Sve vise se slazem sa tvojom konstatacijom. Do skoro nisam pridavao puno paznje tome kakav je snimak, naravno nista ispod dvdrip-a nisam gledao, a onda sam kupio jedan tb harda i sad skidam samo 1080p, ili ako bas nema onda neki 720p.
Tek tad sam osetio pravu moc plazme ;D
Juce Gladijatora gledao u 1080p i ono je savrsenstvo za sva cula. smileyNO1
Kriticari i novinari dobiju film na dvd-u da odgledaju i daju kritiku, i neko se napravi pametan pa postavi negde. Ili dvd sa filmovom slucajno nestane. Skriner je uvek direktna kopija originalog dvd-a
Kriticari i novinari dobiju film na dvd-u da odgledaju i daju kritiku, i neko se napravi pametan pa postavi negde. Ili dvd sa filmovom slucajno nestane. Skriner je uvek direktna kopija originalog dvd-a
Ali ranije su skrineri izlazili oko mesec dana pred izlazak dvd-a, i retko su se pojavljivali nakon 5 ili 10 dana emitovanja. Zato mi je cudno sto ih ovoliko ima. Secam se da je ranije bila tako neka situacija sa Wolverinom, i znam da se tad digla velika frka oko toga, a jos nije bila ni zavrsena verzija, nego se videli kanapi i to.
Ova vrsta snimka je obično kopija verzije filma koja je namenjena filmskim kritičarima. Obično se snimak kopira ili sa VHS kasete ili sa DVD-a, pa tako postoje VHSSCR i DVDSCR. Snimak povremeno prikazuje i neku poruku tipa: "The film you are watching is a promotional copy, if you purchased this film at a retail store please contact 1-800-NO-COPIES to report it". Takođe, mnoge scene se prepravljaju i u konačnom DVD izdanju neke scene mogu biti čak i potpuno izbačene. Snimak je obično za nijansu lošiji od VHS/DVD-a jer se ne ulaže mnogo napora u te nedovršene verzije.
DVD Rip
Konačna verzija filma. Snimak je kopiran direktno sa DVD-a i kompresovan nekim codec-om. Odličan kvalitet i video i audio snimka.
;)
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: aux - 13.01.2013. 13:50:40
Možeš i ovo pogledati ako nisi http://www.imdb.com/title/tt0064116/
Nisam znao da su ta tri filma povezana,video sam da se Istvud drugačije zove u sva tri iako je režiser isti,nisam imao pojma da su povezani. Hvala Muldere skidaju se i prva dva dela. smileyNO1
Eastwood ti je u sva tri filma "The Man With No Name". Isti stil, isti izrazi lica, isti lik. Samo je radnja nešto drugačija.
Prvi film ti je kopija Yojimba (http://www.imdb.com/title/tt0055630/) po samome stilu od Kurosawe pošto je Leone bio fan njegovih filmova. Ima ti još jedan western koji je kopirao KurosawinihSedam Samuraja (http://www.imdb.com/title/tt0047478/). Sedam Veličanstvenih (http://www.imdb.com/title/tt0054047/)
Uglavnom, sva tri filma nisu skroz povezana, ali bi se trebala gledati po redu. Jer je svaki dio bolji od prethodnika. U sva tri filma glumi i Gian Maria Volonte. Svaki put je negativac i to svaki put opasniji. Svaki idući film ti ima bolji završni obračun. Sve je bolje, na većoj razini. I to ne slučajno već namjerno. Leone je tako odlučio napraviti, dati svaki put više jačine, zloće svakom liku. Onda ne zaboravimo i na Van Cleefa koji mi je bolji u zadnja dva dijela trilogije od Eastwooda. Jednako brz na okidaču. Jedna od trilogija koje su i povezane i nepovezane. Drugim riječima unikatna trilogija. Zato velika preporuka da gledaš po redu pa će na kraju sve sjest na mjesto smileyNO1
Life of Pi 2012 DVDSCR XviD AC3-NYDIC sutra hanumi da to dam da gleda a ja da raspalim po hokeju. Vratio se NHL, pun mi je više q. fudbala.. @dragon Sećam se. Il neko ovde priča engleski? - Ako ti se priča engleski, idi u Englesku. Ovo je Irska.
Kud baš IE od Lyncha? Ako si pogledao sve ostale njegove, onda može, ali ovako rađe nemoj :)
Najbolje je krenuti od njegovih najnormalnijih filmova pa do najčudnijih.
Od Teshia mi je najbolji The Face of Another. Film nije nešto dobro prošao kod kritike i publike, ali s vremenom je sve više hvaljen. Usudio bih se reći da je to jedan od najoriginalnijih filmova općenito.
Da je neki drugi redatelj u pitanju, onda ok, ali ovdje se ipak radi o redatelju kojeg trebaš detaljno istražiti zbog njegovih tema u filmovima.
Prvi nek ti bude The Straight Story (http://www.imdb.com/title/tt0166896/). Ovo je njegov najobičniji film, ali i jedan od najboljih. Dirljiva priča o bratskoj ljubavi. Lijep i inspirativan film. Tu ti neće biti ništa čudno ;D
Idući nek ti bude Blue Velvet (http://www.imdb.com/title/tt0090756/). Jedan od najboljih filmova 80-ih s odličnim soundtrackom, samom pričom i glumom. Tu ćeš već polagano vidjeti simboliku koja se pojavljuje u njegovim filmovima, ali ovdje je ima malo.
E sad tek dolaze pravi filmovi ;D Eraserhead (http://www.imdb.com/title/tt0074486/) definitvno za ulazak u Lynchov nadrealizam i simboliku. Sam film koji je dosta uznemirujuć se bavi rođenjem. Ne želim ti previše spoilati, ali tu sam kad pogledaš.
The Elephant Man (http://www.imdb.com/title/tt0080678/). Film po istinitom događaju, dosta težak uz genijalnu glumu Hopkinsa (možda i njegova najbolja uloga).
Mulholland Dr. (http://www.imdb.com/title/tt0166924/) - ovo je poseban film saposebnih 10 pitanja koja dolaze uz film. Kad je Powerslave pogledao film, vodili smo odličnu raspravu o čitavoj simbolici koja je u filmu, u svakoj sceni. Definitivno zahtjeva više gledanja, ali je fascinantan i genijalan.
Wild at Heart (http://www.imdb.com/title/tt0100935/) možeš pogledati, ali nisam bio previše oduševljen. Dune (http://www.imdb.com/title/tt0087182/) također.
Lost Highway (http://www.imdb.com/title/tt0116922/) - i na ovaj film smo vodili odličnu raspravu o simbolici i samome značenju. Pogledat ću te posotve gdje su pa stavim linkove. Skužit ćeš ubrzo bit filma, ali teško i one detalje, tipa kako se prikazuje njegova ljubomora i slično.
I na kraju možeš pogledati Inland Empire (http://www.imdb.com/title/tt0460829/) koji je trebao biti njegov magnum opus, ali nažalost je podbacio.
I sama poslastica za kraj ako kojim slučajem nisi gledao. Twin Peaks (http://www.imdb.com/title/tt0098936/).
Što se tiče rumnjskog filma. Pogledao sam ga čim je izašao prije 3 tjedna. Oni su ušli u dobar ritam i trenutno su među jačim kinematografijama. Njihov cijeli novi val se isplati pogledati. A i drago mi je zbog njih da tavka jedna kinematografija bude hvaljena. I opet se pozabavljaju s jako škakljivim temama. Ovdje se furaju malo na Bergmana što se tiče pitanja života i smrti, vjere, prijateljstva...
Twin Peaks nisam gledao, ostavljam seriju za neka druga vremena, ostalo stavljeno na listu.
Btw kupio sam Mulholland Dr. jutros, za 6.99 eura, bilo na akciji. :)
Trenutno skidam: Il posto (1961) (http://www.imdb.com/title/tt0055320) Investigation of a Citizen Above Suspicion (1970) (http://www.imdb.com/title/tt0065889/)
Šta drugo mogu za 6 e uraditi u mom gradu, za te pare nemam baš neki izbor zabave, ovako dobijem film koji ću imati zauvijek. Za 6 evra ovdje možeš dobiti kriglu piva, kartu za kino u pola 9 ujutro u zadnjem redu ili neki turski sendvič upitne kvalitete. ;D
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: Red Dragon - 23.01.2013. 21:05:11
Ili uplatiš nama na žiro račun i mi se snađemo s tih 6 e 8)
Znate No.1, trebali bi da kupimo? - Kupiti? Kupiti može svaka budala. Ukradi Grunfe, ukradi! O, pa imaš dobar izbor, za tu cintu. Skoro pa kao u Srbiji! Treba nekad i kupiti original. Eto, ja recimo nisam stigao ovo pogledati na Cinemaxu, reko daj da se "kupi".
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: aux - 23.01.2013. 23:22:26
:o jesam se ismijao rofl zar pored interneta i torrenta ljudi jos ista kupuju ili iznajmjuju :vid-ga: stvarno se ne mogu nacuditi :o
usput evo ovaj sam nabacio na skidanje valjda ce biti dobar kao onaj prvi dio mada mi je ovaj glumac odron nad odronima,lik glumi cijeli zivot i najveca ocjena na nekom filmu gdje je glumio je 5.5 ;D idiot rofl
Ja kupujem original filmove, serije, dokumentarce i knjige jer sam kolekcionar tih stvari. To kupujem jer volim. Opsesija ili ne, iskreno, zaboli me. Samo znam da volim te stvari i zato ih želim imati u kolekciji tako ne kužim čemu smijanje ako netko kupuje filmove. Naravno da se skidaju nove serije, filmovi jer se ne mogu još kupiti, ali ako me se neki novi film ili serija dojmi, kupuje se odmah čim dođe na dvd-u. Rijetko se kupuje blu-ray ;D
Fan sam Crietrion izdanja i imam ih popriličan broj. http://www.criterion.com/
Mislim da su mnogo čudniji oni kolekcionari koji skupljaju poštanske marke, kovanice i ne znam što već. Ali hej, svako nešto voli. Iznenadio bi se koliko ljudi oko tebe skuplja nešto. Većina filmofila koje poznajem upravo redovito kupuju filmove. Zato me čude :o :-X :o :-X :o :-X :o :-X :o :-X oni koji ne kupuju, a vole filmove. Ok, ne ulazim sad u financije i jel si mogu priuštiti :)
EDIT: inače, najveći broj kolekcionara u svijetu su upravo oni koji kupuju filmove i serije. To nije ništa čudno, kolekcionarstvo je nešto što dosta ljudi prakticira.
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: aux - 24.01.2013. 00:28:18
I ja sam kolekcionar HD filmova,ne snimam bas svaki nego one koji mi se bas svide,samo sto ja skidam filmove i snimam ih na eksterni hard disk od 500gb ;D
Zašto bi se čudili? Nisam ništa ukrao. Radim honorarni posao uz školu, od svojih para sebi kupim šta hoću. Radi šta želiš, nema čuđenja.. Drug sebi kupi 200 grama vutre, drugi drug štedi, treći kupi sebi neki šal za koji ja nebi dao ni pet para, ja sebi uzmem film.
Da napomenem da samo vrsne stvari kupujem, a to je recimo 8-10 filmova godišnje.
Kad gledaš na kaj sve ljudi troše pare, ovo što si netko nekad priušti film ili seriju je mila majka za one koji troše samo da troše :D
Znaš da je jedan momak iz mog razreda kupio DVD filma Andrei Rublev, ja mu preporučio a on uopšte nije gledao šta kupuje jer po starom dobrom običaju gleda samo poster, elem uključio i kaže: "ja sam mislio da je to nešto zanimljivo sa ratnom tematikom, kad ono crno bijeli film, ne mogu vjerovati šta sam kupio". :facepalm :-[ rofl
Bravo aux smileyNO1 http://www.prijevodi-online.org/smf/index.php/topic,580.msg298780.html#msg298780
Vidim da si već pogledao Platoona. I pokušaj negdje ugurati Idi i Smotri http://www.imdb.com/title/tt0091251/
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: aux - 25.01.2013. 16:46:28
Koja slucajnost da bas planiram gledati filmove koje si ti preporucio,na jednom sajtu nasao sam listu najboljih filmova ratne tematike pa sam ove izabrao zbog glumaca a ovaj Kindom zbog rezisera,ovu akopokalipsu zbog naslovne slike,ispade da je taj film bas cijenjen uglavnom javim utiske mada ne sumljam da cu se oduseviti jer vidim da svi imaju ocjenu iznad 8.0 a dosta cijenim ocjene sa imdb dosad se jos nisam prevario pa je rijetkost da gledam filmove ispod 7 osim ako neko sa ovog foruma ocjeni da je dobar film pa makar bilo i 5.0 odmah skidam
Ocena na imdb ti ne sme biti prevaga da film valja ili ne. To zanemari. Ja to nikad nisam gledao. Uzmem pogledam film i onda dam svoj sud za taj film. Ocena nije merilo, kao u životu.
Koja slucajnost da bas planiram gledati filmove koje si ti preporucio,na jednom sajtu nasao sam listu najboljih filmova ratne tematike pa sam ove izabrao zbog glumaca a ovaj Kindom zbog rezisera,ovu akopokalipsu zbog naslovne slike,ispade da je taj film bas cijenjen uglavnom javim utiske mada ne sumljam da cu se oduseviti jer vidim da svi imaju ocjenu iznad 8.0 a dosta cijenim ocjene sa imdb dosad se jos nisam prevario pa je rijetkost da gledam filmove ispod 7 osim ako neko sa ovog foruma ocjeni da je dobar film pa makar bilo i 5.0 odmah skidam
A vidiš, kod mene ocjene na imdb-a ne igraju nikakvu ulogu. Smatram ih lošima. Napisao sam već da je to odraz trenutnog trenda i popularnosti, ali dobro, svakom svoje. Imdb mi s drug strane služi za neke korisne informacije o filmovima, serijama.
Evo, baš kad spominješ filmove ispod 7 ;D ima stvarno puno bisera koji su kvalitetni i bolji od onih filmova s višom ocjenom.
A to se tiče apokalipse. To je najkompletniji ratni film, ali ti je dosta spor tako da zahtjeva baš potpunu koncentraciju da se vidi svo zlo toga rata. Ma uživat ćeš ;D smileyNO1 a Copola je režirao stvarno 5, 6 izvrsnih filmova od kojih mi je upravo Apokalipsa najbolja.
A Kubrickovo djelo ti je nešto sasvim drugo. On ulazi u sve žanrove. Radio je na većini i svaki film mu je unikat. Rekao je on da je FMJ antiratni film. Dok njegov Path od Glory je baš ratni. http://www.imdb.com/title/tt0050825/
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: aux - 25.01.2013. 17:24:13
Evo lista tacno 1000 ratnih filmova tako da ce se gledati jos dosta filmova sa ove liste http://www.imdb.com/list/WMVpckeR6cA/ a sto se tice Path od Glory premisljao sam se da li ga pogledam ili ne jer mi je ova slika toliko upecatljiva da ni sam ne znam da li bih ovaj film mogao pogledati cry1 mislim da niti jedan film nema ovakav cover kao ovaj Path od Glory
Dosta sa te liste i nisu baš ratni. Mislim na baš prave ratne filmove.
Little Big Man na listi rofl rofl
Natrpano je sve i svašta pa je nepregledno. Trebalo je složiti po kategorijama. Ovako ima previše lutanja, ali vjerojatno je slagano tako da čim neki film ima samo trunkicu rata u radnji, stavljeno je.
Nego, vidim da je na listi Das Boot. http://www.imdb.com/title/tt0082096/ - http://www.imdb.com/title/tt0081834/
E to se treba pogledati. Meni najbolji europski film i jedan od najboljih općenito. S tim da pazi, imaš film i mini seriju, ali to ti je isto. Mini serija je naravno duža, 290 minuta, a film 140 minuta. A onu verziju koju trebaš pogledati je od 209 minute. Znači, Director's Cut.
Runtime: 149 min | 209 min (director's cut) | 293 min (uncut version)
I onda kasnije možeš pogledati ovu verziju od 293 minute. To se isto može smatrati kao film. Piše da je mini serija, ali ja kad sam kupovao, dobio sam komplet. Nikakve epizode već baš film. Totalni užitak ;D
Pogledaj ovo pa vidi.
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: aux - 25.01.2013. 19:01:57
Evo nabacio sam ga na skidanje,da li cu ga uspjeti gledati to ne znam jer imam samo 2 seeda tako da ce ga skinuti mozda za jedno 2-3 sedmice jer mu je brzina strasna samo 0.1kb/s rofl
Aux, vidim da si se nameracio na ratne filmove. Ubaci i ovaj na spisak Jacob's Ladder (1990) http://www.imdb.com/title/tt0099871/ . Film ima veze sa ratom ali radnja nije ratna, vise posttraumatski problemi koje su zadesile vijatamske vojnike. Film je uvrnut malo, ja volim takve, tako da ne znam da li ce se tebi svideti. Meni je odlican.
Evo nabacio sam ga na skidanje,da li cu ga uspjeti gledati to ne znam jer imam samo 2 seeda tako da ce ga skinuti mozda za jedno 2-3 sedmice jer mu je brzina strasna samo 0.1kb/s rofl
Poslao sam ti na PM jedan link, film u komadu, host server. Bude ti brže nego da ideš preko tog torrenta. @Fox/Perkone Dobar je film. Preporuka i od mene.
Da, odlican kraj smileyNO1 Imam utisak da ga vec skida :aha:
Upravu si jer sam ga odmah nabacio na skidanje, trebalo bi biti na hardu za nekih 5-6 minuta pa ce se gledati odmah poslije ovih gore navedenih....hvala puno ovaj film obecaje vidim po ovom glumcu sto je kidnuo iz onog zatvora smileyNO1 javim utiske
Dead Man (1995) (http://www.imdb.com/title/tt0112817/) The Lady Without Camelias (1953) La signora senza camelie (original title) (http://www.imdb.com/title/tt0046313/) Red Desert (1964) Il deserto rosso (original title) (http://www.imdb.com/title/tt0058003/) Shadows (1959) (http://www.imdb.com/title/tt0053270/) Three Monkeys (2008) Üç maymun (original title) (http://www.imdb.com/title/tt1233381/)
Te film koji se prvi gleda, izuzetno visoka očekivanja: The Hole (1998) Dong (original title) (http://www.imdb.com/title/tt0156610/)
Somnambulance (2003) (http://www.imdb.com/title/tt0385243/) The Temptation of St. Tony (2009) (http://www.imdb.com/title/tt1247696/) Krisana (2005) (http://www.imdb.com/title/tt0470840/) Three Days (1992) (http://www.imdb.com/title/tt0103132/) 'Sheba, Baby' (1975) (http://www.imdb.com/title/tt0073697/) Grotesque (1988) (http://www.imdb.com/title/tt0095256/)
Napokon u HD-u,dugo ga cekam i nadam se da se necu razocarati kokicekola Ip Man nisam gledao vidim da je dosta nahvaljen pa ocekujem dobru tucu :bokser
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: aux - 25.02.2013. 21:53:20
Company of Heroes,Catch me if you can i Amour eto kod mene su ti na torrent listi pa ce se gledati...Life of Pi bio nabacio neki web rip pa sam ga izbrisao sacekat cu ipak pravu HD verziju...
Ip Man nisam gledao vidim da je dosta nahvaljen pa ocekujem dobru tucu :bokser
Skidam i ja, ali trilogiju. Vidim da i Ong Bak ima tri dijela. Valjaju li sva tri?
Meni nisu nesto ti filmovi Ong Bak jedino sto se izdvaja miljama to je ovaj njegov film http://www.imdb.com/title/tt0427954/ koji je nenormalno dobar,samo je potrebno malo strpljenja na pocetku dok krene akcija a onda ludilo clapp jedan od najboljih filmova koje sam imao prilike gledati sto se tice te fajt tematike...pogledaj spomenut ces me :)
Strpao sam i ja za dl pa da vidim to cudo od filma. Svidece mi se sigurno jer volim ovakve zanrove koji me podsecaju na Chucka i Wilsona koji su neprevazidjeni ti_si_Bog :naklon:
Ovo se uskoro gleda, trenutno se skida, nešto je skinuto i čeka na disku, nešto je pogledano. Polako počinjem da ludim. ;D
The Mother and the Whore (1973) Deep End (1970) The Karamazov Brothers (2008) Tomorrow I'll Wake Up and Scald Myself with Tea (1977) Sir Henry at Rawlinson End (1980) Fists in the Pocket (1965) Landscape in the Mist (1988) The Cremator (1969) Repentance (1984) Mary Reilly (1996) The Hit (1984) Mephisto (1981) Melvin and Howard (1980) Mississippi Mermaid (1969) Night Moves (1975) Prince of the City (1981) The Saddest Music in the World (2003) The Bed Sitting Room (1969) What's Up, Doc? (1972) Valerie and Her Week of Wonders (1970) Elevator to the Gallows (1958) In the Hands of a Puppet Master (1993) Rumble Fish (1983) Dead Man's Letters (1986) Covek iz hrastove sume (1964) Greaser's Palace (1972) The Aura (2005) The Long Good Friday (1980) The Fabulous Baker Boys (1989) Shoah (1985) Walker (1987) Le Trou (1960) 4 (2005) Cane Toads: An Unnatural History (1988) Gorod Zero (1989) The Corridor (1995) Run of the Arrow (1957) Rififi (1955) End of Desire (1958) Searching for the Wrong-Eyed Jesus (2003) The Tall T (1957) The General (1998) Death of a Bureaucrat (1966) Suddenly (1954) Reflections of Evil (2002) The Loved Ones (2009) Dorothea's Revenge (1974) The Devil's Widow (1970) Forbidden Planet (1956) Zemaljski dani teku (1979) Burn, Witch, Burn (1962) The Italian Connection (1972) Dillinger Is Dead (1969) Stavisky... (1974) Grand Slam (1967) The Slit (1996) The Ceremony (1971) The Last Butterfly (1991) I Shot Jesse James (1949) Electra Glide in Blue (1973) The Best of Youth (2003) Under Capricorn (1949) Robinson Crusoe on Mars (1964) Baron Prásil (1962) Withnail & I (1987) Diabolique (1955) The Great Silence (1968) Entranced Earth (1967) Divine Horsemen: The Living Gods of Haiti (1985) A Page of Madness (1926) Force of Evil (1948) Reconstruction (1968) 'Tis Pity She's a Whore (1971) Tony Manero (2008) Nine Days of One Year (1962) Wake in Fright (1971) Street Trash (1987) Happy Birthday to Me (1981) Daisies (1966) The Spirit of the Beehive (1973) Black Sunday (1960) The Ruling Class (1972) Eating Raoul (1982) The Terror of Tiny Town (1938) Darwin's Nightmare (2004) Picnic at Hanging Rock (1975) The Intruder (2004) The Diving Bell and the Butterfly (2007) The American Astronaut (2001) Vengeance is Mine (1979) The Passenger (1975) 'Round Midnight (1986) The Miracle Worker (1962) Longford(TV 2006) Loulou (1980) Heavenly Creatures (1994) Il caso Mattei (1972) The Conformist (1970) Don't Torture a Duckling (1972) Buffet Froid (1979) Themroc (1973) Pale Flower (1964) Mr. Klein (1976) Crimson Gold (2003) Yol (1982) Singapore Sling (1990) Devicanska svirka (TV 1973) Celine and Julie Go Boating (1974) The Night of the Hunter (1955) Bad Boy Bubby (1993) Go, Go Second Time Virgin (1969) Even Dwarfs Started Small (1970) Pierrot le Fou (1965) Marcel Proust's Time Regained (1999) Libera me (1993) I Am Afraid (1977) The Round-Up (1966) All Tomorrow's Parties (2009) The Dark House (2009) Possession (1981) Cockfighter (1974) The Killing of a Chinese Bookie (1976) The Sweet Hereafter (1997) Sexy Beast (2000) Institute Benjamenta, or This Dream That One Calls Human Life (1995) Dead Man's Shoes (2004) Budjenje Pacova (1967) Gummo (1997) Voyeur (1986) The Ninth Configuration (1980) Bye Bye Monkey (1978) Eyes Without a Face (1960) Drunken Angel (1948) In a Glass Cage (1987) The Goat Horn (1972) De bruit et de fureur (1988) Marketa Lazarová (1967) Gozu (2003) The Day of the Beast (1995) In the White City (1983) Kontroll (2003) The Vanishing (1988) The Saragossa Manuscript (1965) On the Silver Globe (1988) La antena (2007) Fingers (1978) Kiss of the Spider Woman (1985) Nine Queens (2000) The Reflecting Skin (1990) The 36th Chamber of Shaolin (1978) Cria Cuervos (1976) The Funeral (1996) White Heat (1949) Montenegro (1981) The Cook the Thief His Wife & Her Lover (1989) You, the Living (2007) The Hairdresser's Husband (1990) In the Realm of the Senses (1976) Beau Travail (1999) Sweet Movie (1974) Tears of the Black Tiger (2000) Hunger (1966) Day of the Wacko (2002) Attack (1956) Dillinger (1973) The Last Detail (1973) The Piano (1993) South of Heaven (2008) Shotgun Stories (2007) Bagdad Cafe (1987) The House of the Laughing Windows (1976) The Color of Pomegranates (1968) Link (1986) Shadow Kill (2002) La chasse aux papillons (1992) Saratan (2005) My Joy (2010) The Sun (2005) Fires on the Plain (1959) Garden of Delights (1967) La madre muerta (1993) The Howl (1970) Messiah of Evil (1973) If.... (1968) Maelstrom (2000) A Boy and His Dog (1975) The War Zone (1999) Edvard Munch (1974) The Emperor (1987) Z (1969) Cotton Comes to Harlem (1970) I Will Walk Like a Crazy Horse (1973) Tuvalu (1999) The Driver (1978) Root of All Evil? (TV 2006) Pontypool (2008) House of Fools (2002) Judex (1963) Trust (1990) The Bothersome Man (2006) The Tuner (2004) Punishment Park (1971) Streetwise (1984) Bombón: El Perro (2004) Black Christmas (1974) Rosencrantz & Guildenstern Are Dead (1990) Carried Away (1996) The Taking of Pelham One Two Three (1974) Voyage to Nowhere (1986) Come and See (1985) City on Fire (1987) Bad Timing: A Sensual Obsession (1980) The Truce (1997) Kin-dza-dza! (1986) Belladonna of Sadness (1973) Irma Vep (1996) Valley of the Bees (1968) Beyond the Black Rainbow (2010) Revanche (2008) The Naked Island (1960) Center Stage (1992) Starting Out in the Evening (2007) Evil (2003) A Prophet (2009) Hunger (2008) The Death of Mr. Lazarescu (2005) Kings & Queen (2004) Léolo (1992) Mirageman (2007) The Ascent (1977) Woman in the Dunes (1964) Titus (1999) Rabid Dogs (1974) Static (1985) Seven Beauties (1975) Nuit noire (2005) O-Bi, O-Ba - The End of Civilization (1985) Georgica (1998) Dog Days (2001) Sweet Sweetback's Baadasssss Song (1971) Rapture (1980) Black God, White Devil (1964) The War Game (1965) Titicut Follies (1967) The Night Porter (1974) Me and Orson Welles (2008) Khuda Gawah (1993) The Tree of Wooden Clogs (1978)
Ovo se uskoro gleda, trenutno se skida, nešto je skinuto i čeka na disku, nešto je pogledano. Polako počinjem da ludim. ;D
Šubi, brate, shvatam ja da si još mlad i zelen, ali ponekad moraš izaći iz kuće ili ćeš završiti kao lik sa tvog avatara ;D Uostalom, nikada nećeš stići Muldera, stoga slobodno prestani gledati filmove u ovim količinama ;D
Ovo se uskoro gleda, trenutno se skida, nešto je skinuto i čeka na disku, nešto je pogledano. Polako počinjem da ludim. ;D
Šubi, brate, shvatam ja da si još mlad i zelen, ali ponekad moraš izaći iz kuće ili ćeš završiti kao lik sa tvog avatara ;D Uostalom, nikada nećeš stići Muldera, stoga slobodno prestani gledati filmove u ovim količinama ;D
Čak šta više, sad računam da sam u zadnjih mjesec dana pogledao jedva 20 filmova. :-\ :ne-zna Ako bih održao svaki dan po 1-2 filma obavezno jer toliko imam vremena, mogao bi ovo pogledati u dogledno vrijeme sigurno. Ovo su neki od najupečatljvijih filmova, nije to onaj tip filma koji pogledaš i zaboraviš, i hope so.
A i djevojka voli samo romantične komedije, tako da sam u ovom poduhvatu prepušten sam sebi. :pametnjakovic :pevusi:
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: Red Dragon - 02.03.2013. 23:39:42
Ovo se uskoro gleda, trenutno se skida, nešto je skinuto i čeka na disku, nešto je pogledano. Polako počinjem da ludim. ;D
Šubi, brate, shvatam ja da si još mlad i zelen, ali ponekad moraš izaći iz kuće ili ćeš završiti kao lik sa tvog avatara ;D Uostalom, nikada nećeš stići Muldera, stoga slobodno prestani gledati filmove u ovim količinama ;D
To je trka u kojoj mi (obični smrtnici, Zemljani) nikad ne možemo pobijedit ;D ;D ;D Inače, evo nešto i ja bacio na DL
The Exorcism Of Emily Rose The Secret In Their Eyes Feast Touch of Evil
E konačno. Hobit i Linkoln su takođe dostupni u HD-u.
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: aux - 26.03.2013. 21:06:44
Odavno su vec oni dostupni ;D eh da samo jos sacekam ovaj novi od Al Pacina Stand Up,Ivicu i Maricu i Silver Linings Playbook i to je to za 2012 godinu sto je bilo vrijedno.... kokicekola
Stand Up je toliko loš film. Izgleda da su išli na to da okupe staru gardu i kao njima ćemo dat da imroviziraju unekim stvarima, ali sama radnja, scenarij i gluma su jednostavo ispodprosječni.
Kaj si ti gledao kad ti je 2, 3 filma bilo vrijedno u 2012. godini ???
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: aux - 26.03.2013. 22:32:45
Stand Up je toliko loš film. Izgleda da su išli na to da okupe staru gardu i kao njima ćemo dat da imroviziraju unekim stvarima, ali sama radnja, scenarij i gluma su jednostavo ispodprosječni.
Kaj si ti gledao kad ti je 2, 3 filma bilo vrijedno u 2012. godini ???
Ma ne,hocu reci da sve filmove koje sam zacrtao da pregledam pregledao sam pa su mi samo jos ova 3 ostala uz Djanga...
Stand Up Guys sigurno nije film za moju kolekciju, ali često se spominje loša gluma glavnih junaka. Ja to nisam tako doživio. Film je natrpan rečenicama, izrazima, scenama, iz vremena kad su oni bili u najboljim godinama. Silom prilika ;D dobro se sjećam koliko je dijaloga i sl. ubačeno iz starijih filmova i glazbe. Po meni je problem u scenaristu i redatelju, (producentima), koji nisu ničim omogućili glumcima da odrade posao kako oni to znaju. Trebali su uzeti neke nepoznate glumce, onda film ne bih ni gledao. Niti bih ovo pisao >:(
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: aux - 27.03.2013. 12:16:04
Jebi ga sto ste me sad razocarali ili optimisticno gledano ustedili vrijeme na Stand Up ;D Puno sam ocekivao od njega ali sad se vec malo dvoumim,doduse to cu vjerovatno sve zaboraviti kad izađe u HD-u i onda gledati Ala kokicekola
Darbareye Elly AKA About Elly [2009] by Asghar Farhadi Gaav AKA The Cow [1969] by Dariush Mehrjui Khane-ye doust kodjast? AKA Where is the Friend's Home? [1987] by Abbas Kiarostami Ta'm e guilass AKA Taste of Cherry [1997] by Abbas Kiarostami Nema-ye Nazdik AKA Close-up [1990] by Abbas Kiarostami Bad ma ra khahad bord AKA The Wind Will Carry Us [1999] by Abbas Kiarostami Dayereh AKA The Circle [2000] by Jafar Panahi Chaharshanbe-soori AKA Fireworks Wednesday [2006] by Asghar Farhadi Bacheha-Ye aseman AKA Children of Heaven [1997] by Majid Majidi Mossafer AKA The Traveler [1974] by Abbas Kiarostami Shah-re ziba AKA Beautiful City [2004] by Asghar Farhadi Ten [2002] by Abbas Kiarostami
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: Red Dragon - 22.04.2013. 13:33:32
End Of Watch [2012]-480p-BRrip-x264-StyLishSaLH Cloud Atlas 2012 BRRiP XViD-RiSES Killing.Them.Softly.2012.DVDRIP.XViD-RESiSTANCE The Chaser 2008 720p - BRRip
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: aux - 22.04.2013. 14:15:18
Director: Michael Campus Cast: Oliver Reed Geraldine Chaplin Don Gordon Diane Cilento David Markham Bill Nagy Sheila Reed Aubrey Woods
Description: The world is overpopulated, polluted and on the verge of collapse. In a desperate move to counter over-population, the President decrees a 30-year ban on childbirth. Brainwashing and robot substitutes are used to quell the yearning for children with the death penalty as the ultimate deterrent. Children born prior to the ban are imprinted with an infrared “BE” (Before Edict) on their forehead, whereas childbirth after the edict results in the offending family being encased in a suffocation dome, where they spend the last hours of their lives thinking about their “crime against humanity.” Still one couple decides to have a baby.
Napokon da i ovo docekam,gledat ce se ovih dana dok nafatam slobodnog vremena kokicekola
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: PO team - 16.05.2013. 15:42:17
Skinut ću Eréndira la indomable (2006) (http://www.prijevodi-online.org/smf/index.php/topic,16720.0.html). Film je dosta egzotičan, sličan Gibsonovom Apocalyptu. Je li netko gledao, ima li kakvih kritika/pohvala?
Ima duže vremena kako je izašao, ali je pravo loš. Ponavljam, prvi je bio puno bolji, solidan akcić, ali je ovaj drugi totalno bezveze. Nadam se da će to u trećem dijelu ispraviti.
Video sam da si pronašao temu gde ljudi preporučuju filmove, tamo ćeš pronaći nešto za sebe, samo zaobiđi te cam ripove jer ne vidiš i ne čuješ pola filma.
nenad.d, taj film ti je ziva katastrofa, a nisam ga cak ni pogledao. Kao pravi horor fan, preporucujem ti Cold Prey 2 (2008)... sjajan horor, Norveski sleser... vrh. Sjajno uradjen, mogli bi ovi u Holivudu nesto i da nauce, kako se radi kvalitetan film (kada su horori u pitanju).
Hvala na predlogu, ali kod mene je već arhiviran. Sem ako ne naletim na Cinemaxu, pa onda da ponovimo. Nisam stigao pogledati Bela Kiss, biće valjda danas nekog lufta.
Izašao je DVD-R nadam se da će neka dobra duša uradit rip i skinuti eng. titl sa njega. Nije mi problem da skinem tih 4 gb već što moram onda još 4 stvoriti da bi otpakovao.. :facepalm
pozdrav ekipa...evo nadam se da i ovdje mogu pitat za film...triba bi mi link od ovog filma ako neko zna da mi posalje u PP...ja nemogu nigdje nac...pozdrav i unaprid hvala :) :volim http://www.imdb.com/title/tt0266102/ (http://www.imdb.com/title/tt0266102/)
I ja sam ga skinuo malopre ;D Secam se da je tako i prvi Wolverine izasao mnogo pre nego se pojavio u bioskopima. Bice to velik udarac na njihov budzet, ali ja sam srecan ;D
Izašao vam je prije koji tjedan Coherence (2013) (http://www.imdb.com/title/tt2866360/) pa ako nemate što pametnije, pogledajte film. Vrlo originalan sf triler. Već vidim kako će ovo biti dosta podcijenjen film.
Veceras gledam zadnja dva tj. broj 1 i 2 na spisku a ostale u narednom nekom periodu. Neki filmovi su tu da se podsetim npr. Swap Thing mi je jedno od omiljenih cudovista kada sam bio klinja, ne verujem da cu ga sada gledam celog ali sam se zazeleo da ga opet vidim, par kultnih filmova, par gluposti, jedan crtac, bice svega :).
North by Northwest i Vertigo sami vrh. Rififi sami vrh. Rififi je jedan od najboljih francuskih filmova sa najbolje izvedenom filmskom pljačkom. O tom sam duže pisao negdje na filmskoj temi...
Swam Thing je odličan strip. Imao je čak icrossovere sa stripom Hellblazer (Constantine). A što se tiče filmova, prvi ima svoj šarm, ali tek u drugom dobiješ pravi stripovski đir.
Izašao vam je prije koji tjedan Coherence (2013) (http://www.imdb.com/title/tt2866360/) pa ako nemate što pametnije, pogledajte film. Vrlo originalan sf triler. Već vidim kako će ovo biti dosta podcijenjen film.
Odličan film. Mene je odmah kupio sjajnim i duhovitim dijalozima, a u nastavku je stvarno napet i jeziv. Podsetio me je na The Man from Earth (http://www.imdb.com/title/tt0756683/?ref_=nv_sr_1) koji sam davno gledao, zanimljiva ideja i skoro ceo film u jednoj prostoriji.
The One I Love (2014) (http://www.imdb.com/title/tt2756032/?ref_=fn_al_tt_1) sam skinuo, skoro je izašao i deluje dobro :)
Izašao vam je prije koji tjedan Coherence (2013) (http://www.imdb.com/title/tt2866360/) pa ako nemate što pametnije, pogledajte film. Vrlo originalan sf triler. Već vidim kako će ovo biti dosta podcijenjen film.
Odličan film. Mene je odmah kupio sjajnim i duhovitim dijalozima, a u nastavku je stvarno napet i jeziv. Podsetio me je na The Man from Earth (http://www.imdb.com/title/tt0756683/?ref_=nv_sr_1) koji sam davno gledao, zanimljiva ideja i skoro ceo film u jednoj prostoriji.
The One I Love (2014) (http://www.imdb.com/title/tt2756032/?ref_=fn_al_tt_1) sam skinuo, skoro je izašao i deluje dobro :)
Ima li prijevoda za ta dva filma?
ontopic: skidam novog Jodorowskog, razvlači mi se već par dana..
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: PO team - 08.09.2014. 23:58:33
Imaju samo engleski http://subscene.com/subtitles/the-one-i-love/english/960782 http://www.podnapisi.net/bs/ppodnapisi/search?sK=+Coherence+
procureo je negde i Sin City A Dame to Kill For 2014 720 WEBRIP x264-JYK skinuo sam sample i vidim da je odlicna slika i zvuk tako da se skida i film :D
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: PO team - 17.10.2014. 21:24:28
Malo se zatrpavam filmovima :) Tropa de Elite.2007.DVDRip.XviD- NACIONAL - Br Tropa.De.Elite.2.2010.480p.BRRip.XviD.AC3-ViSiON Pixote (1981, Hector Babenco) Carandiru.2003.DVDRip.XViD Four.Days.in.September.[O.Que.E.Isso.Companheiro].DvdRip.Xvid Assalto.ao.Banco.Central.DVDRip.XviD-3LT0N Subspecies (1991) HD Dvdrip by Helljahve.avi O Auto da Compadecida (2000) O Homem Que Copiava (2003) - Zadnja dva ću potražiti kasnije malo detaljnije, nema na IN stranicama.
Izađe kad se film pojavi na bluray izdanju, do tada kruže razne verzije neispravnog google translator titla. Ne boj se titlovi za hitove izađu u vrlo kratkom roku. ;)
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: Kulin ban - 07.12.2016. 08:06:15
ok :nnc: nisam vidio sličnu temu, gdje se može vidjeti koji su se to filmovi upravo pojavili sa prevodom, pa gdje bih onda mogao pratiti kada će i ovaj da se "ukaže" :\)
ne skidam nista, ali posto ne nadjoh temu jer sam... ja, samo da vi recem, spajdermen homecoming pogledah (sad vec sinoc), trcite, slomite se, pogledajte, DC sagni se... apsolutno fenomenalno, presmijasmo se ka da smo dedpula gledali. :naklon:
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: PO team - 06.11.2019. 18:23:30
Sightless (https://www.imdb.com/title/tt10303430/) The White Tiger (https://www.imdb.com/title/tt6571548/) Bajocero (https://www.imdb.com/title/tt9845564/) Pieces of a Woman (https://www.imdb.com/title/tt11161474/)
Sve je sa Netflixa, imate snimke na tržištu sa HR titlovima za ove filmove.
Trenutno skidam bas stare filmove,uzgred hvala clanu backuper koji je postavio listu nemih filmova(meni ce biti mali podsetnik). Poceo sa CC a zavrsicu,ko zna gde.....
Naslov: Odg: Koje filmove skidate trenutno?
Autor: Al Bandić - 14.05.2021. 20:36:00
Nećete mi verovati ali sa RuTorrenta sam skidao film brzinom 1,5 kbps DVD Rip (sa engleskim jezikom). Skidao sam ga 5 nedelja i 3 dana. Ponekad je seeder pauzirao tako da je potrajalo. Film je bio veličine 4.03 GB. Zastao je tačno na 4 GB. Mislio sam da će me zeznuti, ali nije. Dopustio je da ga skinem do kraja. Reč je o jednoj podcenjenoj komediji: The Feud (1989)