Eto pogledah neke serije iz ove top 12 liste...
Once Upon a Time mi se nije svidela, previse je naivno nekako, da je u pitanju parodija mozda bi mi bilo smesno...
Awake je dobar, mada ima scena za zevanje, nije bas tako dobro uradjeno, tematika mi se jako svidja pa sam ocekivao previse..
Person of Interest je ODLICAN, prosto me vuce nesto da gledam dalje i ne mogu da prestanem, jos par epizoda ostalo... : D
Fringe sam prekinuo sa gledanjem odavno na drugoj sezoni, ali planiram da nastavim cim zavrsim PoI
BrBa nisam nikad gledao i tesko da cu uskoro s obzirom da ima 4 sezone, nisam spreman na takve poduhvate
Naravno Dexter, GoT, Supernatural, Walking Dead, to sve pratim odavno i sve su fenomenalne...