Smokin' Aces (2007) 7/10
dobar je film, zabavan.. iako otkrijes kraj filma u prvih pola sata..
Cabin Fever 3 Patient Zero (2014) 6/10
mnogo bolji od drugog dela..
ipak prvi ostaje najbolji..
What's the rifle for? -That's for niggers.
Wrong Turn (2003) 7/10
Wrong Turn 2: Dead End (2007) 6/10
Three Finger je najaci..
ali scena na pocetku drugog dela, ma to je za plakanje..
Cronos (1993) 8/10
jako dobar film.. za sad giljermov najbolji film koji sam gledo..