dugo nisam ovdj ništa pisao pa...
u zadnja tri-četri mjeseca pročitao sam1.
gospodara prstenova sedmi ili osmi put. +
hurinova djeca 2. put. ne trebam ništa komentirati.
2.
Sanctus. Simon Toyne.nije mi bila baš nešto. zanimljiv kraj, ali previše SF-ičan.
6/103.
Hram jaguara. Graham Brown.dosta dobar, mogli bi snimit film po ovome.
7/104.
Tajna torinskog platna. Sam Christer.ništa posebno, ali zanimljiva ideja o tom što je torinsko platno.
6/105.
Gaudijev ključ. Martin i Carranza.najbolja od ove hrpe. podsjeća na da vincijev kod.
8/106.
Ime Zvijeri. Daniel Easterman.zavarali me totalno naslov i opis. mislio biće nekih nadnaravnih elemenata, kad ono politički triler s kugom. neki elementi mogu se povući s akutalnim zbivanjima u Iraku i Siriji (ISIL). meni sranje dosadno.
3/10u zadnjih godinu dana odslušao sam (po 5-6 puta svaku)1.
Doktor Doolitle/Jojboli 1 i 2. - super! sjećam se i crtića što su išli na TV-u pa mi je i ovo bilo super. nekad sam i ja htio biti doktor D.
8/102.
Grimmove bajke - ajme meni. stvarno ima poprilično krvi i brutalnosti u njima. nice
8/103.
The Enchanted Castle. Edith Nesbit.očekivao neku laganu dječju priču, dobio horor. imo sam noćne more poslje ovoga
6/104.
The day of the triffids. John Wyndham uh. super počne, poslije sat vremena živa dosada.
2/105.
Čarobnjak iz Oza - prvi put da sam čitao/slušao ovu knjigu. poslje svih filmsko-serijskih adaptacija koje sam gledao. mogu reć da me knjiga jako razočarala. valjda sam umislio da će bit remek-djelo za djecu do 10 g.
4/106.
Otok doktora Moreaua. H. G. Welles. - film mi je bio dosta dobar, knjiga je prekratka i nije mi se svidjela.
5/107.
The Land that time fogot. E. R Burroughs ajd, ova me nije razočarala. dobra priča.
8/108. šlag na kraju -
Kronike iz Narnije - radijska drama, valjda BBC-jeva. jedna od savršenijih knjiga pretočenih u zvuk. bolja mi je i od filmova (koji su mi isto super). doslovno kao da slušate film, gluma presavršena (Aslana glumi Heraklo Poirot), specijalni efekti, glazba... FENOMENALNO!
10/10