11
00:01:05,160 --> 00:01:10,960
<i>Ovo je najnovija kreacija
odmetnika unutar AMG-a:</i>
12
00:01:10,961 --> 00:01:14,361
<i>Mercedes SL65 Blek.</i>
13
00:01:14,880 --> 00:01:20,280
<i>Zgodan je, zar ne? U žanklodovskom
'sad ću da te šutnem u lice' stilu.</i>
U žanklodovskom stilu „šutnuću te u lice“.
14
00:01:20,320 --> 00:01:24,240
<i>Nesumnjivo, sa ovim masivnim
spojlerima i usmerivačima,</i>
15
00:01:24,280 --> 00:01:28,440
<i>deluje kao da bi mogao
biti prilično brz. Ali nije.</i>
16
00:01:29,440 --> 00:01:31,280
<i>To je vrlo zbunjujuće.</i>
17
00:01:35,880 --> 00:01:41,600
Imam na raspolaganju 660 konjskih
snaga pod mojom desnom nogom.
Ne treba ti ovo „englesko“ mojom.
18
00:01:42,800 --> 00:01:48,399
To je 50 više nego u Ferariju 599.
19
00:01:48,400 --> 00:01:53,560
Onda je tu i obrtni
momenat: 967 njutn-metara.
Odvojeno: njutn metar ili stavi samo oznaku jedinice Nm.
20
00:01:53,600 --> 00:01:58,080
To je 390 više nego u Ferariju 599.
21
00:02:00,320 --> 00:02:03,640
<i>Naravno, u cilju zaštite okoline
i bezbednosti drugih učesnika</i>
22
00:02:03,641 --> 00:02:09,641
<i>u saobraćaju, najveća brzina
je ograničena... na 320 km/h.</i>
23
00:02:19,440 --> 00:02:24,440
<i>Motor koji proizvodi ovu
ogromnu snagu je ogroman -</i>
24
00:02:24,480 --> 00:02:27,760
<i>tvin turbo V12 od 6l.</i>
Merne jedinice se pišu odvojeno: 6 l.
25
00:02:27,800 --> 00:02:31,120
<i>Ali ostatak automobila
je prilično jednostavan.</i>
26
00:02:31,160 --> 00:02:33,920
<i>Kočnice su čelične,
ne karbonsko-keramičke.</i>
Ugljenično-keramičke.
27
00:02:33,960 --> 00:02:39,240
<i>Menjač ima samo 5
brzina, ne uobičajenih 7.</i>
Uobijčajeno je brojeve prve desetice zapisivati slovima, ali nije krupna greška, zato sam samo podvukao, ne i precrtao.
28
00:02:39,280 --> 00:02:45,200
<i>Kontrola proklizavanja ima samo
dve opcije: uključeno i isključeno.</i>
29
00:02:45,240 --> 00:02:50,200
<i>Čak ga dobijate i sa 'običnim' trapom.</i>
Izbegavaj polunavodnike kad trebaju navodnici.
30
00:02:50,240 --> 00:02:54,400
Upravljanje je malo
'vunasto'. Ne, ne baš vunasto.
31
00:02:54,435 --> 00:02:58,680
Ali, Mercedes je odbacio glupavu
elektronsku kontrolu trapa