Kao i svake godine, ne dajem glas za serije koje još traju. From Dusk Till Dawn ili Fear the Walking Dead izašle tek jedna to jest dvije epizode. Čak i za Mr. Robot neću dati glas, a izašlo je 9 od 10 epizoda. Samo jedna, ali ta jedna može sve promijeniti i na kraju uništiti odličnu sezonu. To se prije događalo kod serija, događat će se i danas. Tako da će samo završene sezone dobiti moj glas.
2014/2015. sezona je bila jedna od slabijih u posljednjih 10-ak godina. Uz toliko sezona normalno je da će skakat neke.
NAJBOLJA SEZONA 2014/15.
1. Peaky Blinders - sezona 2 - nakon vrlo dobre prve sezone koja me razočarala sa finalom, druga sezona je sve nedostatke nadogradila. Stvorili su britanski Boardwalk Empire i nadam se da će tako nastaviti u trećoj sezoni.
2. Bloodline - sezona 1 - ovo mi je bilo ugodno iznenađenje. Obiteljska drama sa sjajnom glumačkom postavom uz dodatak osvete. Svaka epizoda je imala glavu i rep, a Ben Mendelsohn najbolji glumac ove sezone.
3. Rectify - sezona 3 - razlog zašto je Bloodline na drugom mjestu, a ne Rectify je broj epizoda. Druga sezona Rectifya bi pomela ovu konkurenciju, a ovako sa šest epizoda i dalje je to odlično, ali nedovoljno da se ukrpa među prve dvije sezone.
4. Daredevil - sezona 1 - najveće iznenađenje godine. Marvel napravio najbolju superhero seriju uz dodatak mračnog tona. Glumačka postava varira od dobrih do odličnih glumaca. Priča je ogromna jer MCU svijet je zastrašujuće velik pa će se priča samo širiti i kompletirati u nekim drugim superhero serijama ili filmovima. Najviše su me oduševile koreografija borbi gdje su pokazali Arrowu i sličnim trashovima kako se radi koreografija.
5. Doctor Who - sezona 8 - Peter Capaldi postao novi Doctor i odmah je donio osvježenje u nizu kvalitetnih i originalnih priča. Jako podsjeća na jednog ranijeg Doctora koji je bio mračan, a u tom smjeru ide i Capaldiev Doctor.
6. Black Sails - sezona 2 - prva sezona mi nije upala u top 5 prošle godine, ali ova druga sezona što zbog slabije konkurencije, što zbog kvalitete. Druga sezona je puno kvalitetnija nego prva. Likovi su se odlično razvili, scene borbi i dalje na visokom nivou
7. Louie - sezona 5 - vrlo dobra, ali najslabija sezona još od druge. Prekratka, ali slatka. Louie i dalje u 5. sezoni može ispričati neobične priče koje su ustvari obične, samo ih ne doživljavamo tako često. Kraj 5. sezone je valjda najveća ironija Louiea dosad.
8. The Afair - sezona 1 - cijela sezona ispričana u Rashomon stilu iz perspetkive dvoje likova. Vrlo dobra i zanimljiva serija o preljubu, malom gradu, obitelji i ubojstvu. I glumački dvojac treba pohvalit. Radujem se drugoj sezoni.
9. The Brink - sezona 1 - najbolja nova komedija. Satira u stilu Dr. Strangelovea. Svaki lik pogođen od dvoje pilota do političara. Seriji treba nekoliko epizoda se krenu i da se uhodaju iako je Robbins od početka sjajan. Obavezno pogledati.
10. Outlander - sezona 1 - romantična drama uz dodatak time travela. Definitivno iznenađenje i samo primjer kako se treba pristupiti romantičnom žanru, a da ne bude teža sapunjara. U prvoj sezoni su uspjeli uz predivne lokacije, zanimljive likove i događaje.
Sezone koje su odmah do: Bates Motel, Vikings, Marvels Agents of S.H.I.E.L.D., Once Upon a Time, The Americans, Boardwalk Empire, True Detective, Justified, Lilyhammer, The Knick.
NAJVEĆE RAZOČARANJE 2014/2015.
1. Person of Interest - sezona 4 - nakon odlične i uzbudljive treće sezone, nije mi jasno da su ovako uspjeli pokvariti seriju. Oduvijek su imali karikaturne likove, ali gledajući taj svijet koji su stvorili razumljivo je da takvi likovi postoje i to kao gledatelj prihvatim. No, u ovoj sezoni su otišli u kako ja zovem ekstrem i prikazali su likove previše komično, Root je postala najgori lik u seriji, a vjerojatno i cijele ove televizijske sezone. Ni kraj sezone nije uspio spasiti. Nadam se da će se u 5. sezoni vratiti svojim korijenima.
2. Chicago PD - sezona 2 - nakon vrlo dobre prve sezone, ova sezona me baš razočarala. Mislio sam da će napokon stvoriti neku veći priču, ali ništa od toga. Umjesto jednog glavnog story arca, oni idu davati cijele epizode posvećene nezanimljivim likovima koje glume popularni glumci pa valjda žele zadovoljiti masu. Obični lažnjaci.
3. American Horror Story - sezona 4 - nakon loše treće sezone ova sezona je jako dobro počela. Prvih 4, 5 epizoda kvalitetne, ali sve kasnije slabo i opet rade istu grešku. Stalno nešto brzaju u cijeloj priči. Toliko toga žele prikazati da se izgube i postane repetivno. Zato ne polažem nikakve nade u 5. sezonu.
4. Gotham - sezona 1 - očekivao sam puno više od prve sezone. Nakon nekoliko bljeskova mislio sam da će izvući jednu kvalitetnu sezonu, ali osim odličnog Pingvina, nema lika koji bi nosio ovako veliku priču. Bilo je tu dobrih scena sa mafijašima ili mladim Bruceom, ali nedovoljno.
5. Grimm - sezona 4 - sezona je dobro počela, ali opet su zasrali sve sa glavnom pričom oko Juliet koja je imala glavnu priču i u 3. sezoni, a to je i najslabiji dio te sezone. Tako i ove tu. U tako velikoj sezoni uvijek bude dobrih stvari, ali kao i kod Gothama, nedovoljno da u kompletu bude zadovoljavajuće.
Sezone koje su odmah do: Broadchurch, The Leftovers, Game of Thrones, Wayward Pines, Hannibal, Sleepy Hollow, The Walking Dead, Orphan Black, Parenthood, The Fall.
NAJVEĆA SRANJA/TRASH ove sezone po običaju uzimaju Arrow, Banshee, Defiance, The Last Ship...