Šta je najbolje u sf žanru iz 21. veka?
Moon mi je dosta dobar, pa bih još nešto u tom rangu ako postoji. District 9 ću pogledati. Edge of Tomorrow mi nije loš, ali sam više za filmove poput Moon-a, osim ako se neki ne izdvaja kvalitetom.
Lakše ću ti složit listu najboljih sf-a ikad nego najbolje iz 21. stoljeća
Za ove ne kažem da su mi najbolji već sam išao na one koji bi ti se mogli svidjeti.
Papurika - za početak jedan zanimljiv animirani.
Primer - jedan zgodno napravljeni low-budget sf. Nije odličan, ali cijeni se trud.
Timecrimes - jedan od boljih time travel filmova u 21. stoljeću.
Eternal Sunshine of the Spotless Mind - paaa ovo je možda i najbolji sf u 21. stoljeću. Nekima se neće svidjeti, a nekima hoće. Jim Carrey kojeg inače baš i ne volim ostvario je odličnu ulogu.
Children of Men - od redatelja Gravitacije. Tu ćeš vidjeti jeben rad kamere. Film se bavi jako važnim pitanjima, dobra gluma i akcija.
A Scanner Darkly - Linklaterov animirani. Bavi se sa svojim omiljenim temama. Filozofija o svemu. Ako si pratio neke njegove filmove, znat ćeš.
Ne obazirem se na sve što pročitam na internetu, ljudi pljuju što treba i što ne treba. Bitnija su mi mišljenja nekih koji imaju sličan ukus i objektivnost. District 9 i Children of Men ću obavezno
Tako je, ljudi pljuju jer mogu i jer im se ne sviđa. Kao da se sad zamjeri nekome jer je pohvalio nešto.
Vrlo je jednostavno. Oni kojima smeta drugačije mišljenje i govore drugima da kenjaju su frustrirane osobe. Analiza se temelji na njihovom ponašanju i kako reagiraju kad im se netko usudi pljucnuti film koji ima je bio odličan. Kome to smeta, virtualnost i stvarnost nije za njega.
I onda mi je najjače kad idu sa etiketama hejteri
a što je suprotno od hejtera? Fanatizam. Samo onda udrit to suprotno, ali ne bi trebalo nikad doći do toga jer su u pitanju drugačija mišljenja.
Uuuu, usudili smo se pljuvati blockbustere, buhuhuhu.
Inače, Prometheus ne gledaj. Sranje je film, hehe.
Postoji li neka drama, krimi, triler i sl. snimljenih u zadnjih godinu-dve što nije SF, fantasy i tako to? Poželjno englesko govorno područje, mada nije obavezno. I da nije neka debilna akcija. Postaje mi toliko muka od SF-a i podžanrova da će život početi da mi se pretvara u SF
Pozdrav, Caki. Danas sam dobre volje, a kad nisam pa rekoh da ti dostavim par dborih filmova.
The Act of Killing - prvo dokumentarac. Evo, preporućujem ovaj dokumentarac svakome. Nitko da još pogleda. Malo je reći kako sam se oduševio iako će se vjerujem i nekima zgaditi što će vidjeti ovdje. Svarno boleština, ali definitivno jedan dokumentarac prepun informacija.
La grande bellezza - meni možda i najbolji film prošle godine. Stvarno dobiješ odličnu priču ispričanu kroz komediju, puno drame, malo nadrealnosti i čiste ljepote.
Rundskop - belgijska krimi drama u stilu lasičnih američkih filmova.
We Need to Talk About Kevin - jako dobra drama o odnosu između majke i sina. Tu sam prvi put primijetio Ezru zbog toga što je odlično odglumio.
New World - već sam mislio da su korejci pali i da je gotovo s onim što su ponudili iz prošlog desetljeća, ali ovo ih polako vraća među prva tri mjesta.
La piel que habito - Almodovar. Mislim da znaš što možeš očekivati od njega. Dosta svojih omiljenih tema je strpao u ovaj budući klasik. Sad bih si i mogao razmisliti gdje bi mi Almodovar bio na ljestivic najboljih španjolskih redatelja. Ostavio je ogroman trag, a režirat će i dalje. Je li možda blizu Bunuela koji ajde, ima filmova koje je radio izvan španjolske.
Take Shelter - film oko kojg je bilo dosta rasprave, ali meni je bio kristalno jasan. Jako dobra psihološka drama uz izvrsnu ulogu Michaela Shannona.
Od ove godine i jakih dramskih filmova
Mommy i
Whiplash koji su stvarno jako kvalitetni filmovi. Whiplash mi je možda i najbolji ove godine, ali tek pravi filmovi bi trebali doći. 11. i 12. mjesec uvijek dolaze oni najkvalitetniji.
The Judge vam je vani.