X-Men: Days of Future Past (2014) 9/10
fantasticno, Bryan Singer opet odradio odlican film..
i scena u avionu je odlicna, i Quicksilver je
odlican isto i ako nisam tako mislio da ce biti...
jedva cekam Apocalypse
Neighbors (2014) 4,5/10
moglo se gledati i par nekim fora al ocekivah bolje
A Haunted House 2 (2014) 2/10
sta ovo bi, nikakve fore.. smejes se debilizmu..
Godzilla (2014) 5,6/10
smori me s non stop prekidanjem borbe, ni nevidis borbe.. osim zadnje (koja je odlicna!)
slazem se sa Honest Trailerom... let them fight!
Ride Along (2014) 8/10
ispejao sam se ko budala.. Ice Cube je rasturio ovde..
The International (2009) 8/10
dobro odradjen, al manje-vise se zna ste ce se desiti..