ajde neki predlog za mene, da nije mnogo dugacka kao (mislim na vise od 5 sezona) i da su povezane epizode
Odgledao sam:
Band of Brothers, BSG, Blue Mountain State, Californication, Charmed, Coupling, Day Break, Dexter, Entourage, Everybody Hates Chris, Friday Night Lights, Gossip Girl, Greek, Heroes, How I met your Mother, Jericho, Leverage, Lost, My name is Earl, One Tree Hill, Prison Break, Secret Diary of a Call Girl, The Shield, Skins, Sons of Anarchy, Spartacus: Blood and Sand, Supernatural, Terminator: Sarah Connor Chronicles, The 4400, The Big Bang Theory, The Kill Point, The Lost Room, The Mentalist, The O.C., True Blood, Two and a Half Men, Worst Week.
Hvala unapred za predloge