Autor Tema: Mala pomoć?  (Posjeta: 1419 )

0 članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline ExtraJa

  • Prevoditelj početnik
  • Regularni forumaš
  • ***
  • Postova: 67
  • Spol: Muški
Mala pomoć?
« : 10.01.2011. 20:10:36 »
Drugari imam dva pitanja i nadam se da se nećete ljutiti (jer ipak sam početnik) u vezi njih jer stvarno skoro dva sata čitam i nigdje da nađem odgovor:

1. Imam prevod jednog dokumentaraca koji je jedinstven znači nije dio nikakvog serijala kako da to uploadujem i gdje?
Jasno mi je kad neko uradi dvije tri epizode pa se napravi popis svih epizoda i onda se lako dodaju epizode koje nedostaju, ali šta da radim sa filmom od jedne epizode?

2. Već skoro dvije godine koliko se zanimam za prevođenje i bavim time (iako ne preaktivno zbog polovičnog poznavanja engleskog jezika) shvatio sam da je prevođenje naporan posao koji velika većina nas ne voli da radi.
Iz tog razloga svo to vrijeme tražim neki način koji bi to olakšao i kako bi što više ljudi privukao da prevode.
Prije par dana uspio sam u tome (nakon mnogo dopisivanja po ino forumima i na desetine isprobanih programa) tj. uspio sam sastaviti kombinaciju od 3 (+1) programa uz koja za dva, dva i po sata dobijem prevod ako se radi o video zapisu sa našim titlom; a ako je riječ o video zapisu sa engleskim titlom onda se taj titl može dobiti za 20 do 25 minuta.
Pod ovim mislim da vađenje titla iz ts. snimka - ili snimka satelitske televizije ( znači gotov prevod ) dok još nisam isprobao izvaditi prevod koji je zalijepljen u sliku ali hoću ovih dana.
E sad moje pitanje je da li vam se ovih dva ili dva i po sata koliko je potrebno za imati uštiman prevod čini previše vremena i da vi koji perfektno govorite engleski to možete dobiti za manje vremena?