Općenito > Pomoć

Čime konvertirati?

(1/2) > >>

djelle:
Skinio sam sa nekog torenta titlove za friends uncut na engleskom pa sam ih htio preraditi na hrvatski. Problem je u tome što su oni u .htm formatu i kad ih otvorim u notepadu nema vremena kod titlova nego samo tekst. Htio sam ih konvertirati u SW-u ali ih on nemože otvoriti. Probao sam u još nekim drugim konverterima, isto neće. Jel zna možda netko čime bi se moglo konvertirati u .srt ili .sub i da li se uopće može. Evo primjer titla kada ga otvorim u notepadu kao .htm.

--- Kod: ---<html>

<head>

<title>The One Where Joey Dates Rachel</title>

<meta HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=windows-1252">

<meta NAME="GENERATOR" CONTENT="Microsoft FrontPage 4.0">

<meta NAME="Template" CONTENT="C:\Program Files\Microsoft Office\Templates\Friends.dot">

</head>

<body bgcolor="#FFFFFF" link="#008000">

<h1 align="center">The One Where Joey Dates Rachel</h1>

<hr>

<p>Written by: Sherry Bilsing-Graham &amp; Ellen Plummer<br>

Directed by: David Schwimmer<br>

Transcribed by: <a href="mailto:webmaster@thecfsi.com">Eric Aasen</a></p>

<hr>

<p>[Scene: Monica and Chandler's, Monica and Chandler are entering carrying groceries and

find Phoebe already there standing in front of a huge object that has been gift wrapped.]</p>

<p><b>Phoebe:</b> Hey! I got you a present!!</p>

Sad tu ide ostatak titla..........

<p>(He tries to move in front of the class, only goes out of control and rolls into the

hall, catching himself on the doorway with his pointer. He then pulls himself back into

the room with the pointer, only he jams one end of it between the door frame and the door

and breaks the pointer in half.)</p>

<p align="center"><strong>End</strong></p>

</body>

</html>

--- Kraj koda ---

doctor:
To mora da je scenario a ne titl ,,, LOL

djelle:
Na torent stranici piše da su u torentu serije i titlovi.

--- Kod: ---They are English for sure! [u]With English and Chinese subtitles[/u].
--- Kraj koda ---

Filmovi su .mkv a titlovi .htm.

Indoctrinator:
To je transkript i ne moze se samo konvertovati u titl, na osnovu dijaloga mozes napraviti titl ali moras sam da unosis tajminge.

djelle:
Hvala.

Ima li netko titlove za uncut verziju od 6. do 10. sezone da mi pošalje na mail?

Navigacija

[0] Lista Poruka

[#] Slijedeća stranica

Idi na punu verziju