Općenito > Pomoć

Verzije prevoda na ovom sajtu

(1/5) > >>

666666:
posto sam laik sto se ovoga tice ... zanima me kako da znam (tj. po cemu) koji prevod (titl) je za koju vrstu snimaka? znam da imaju snimci dvdrip, hdtv, xvid ... e sad kako ja da znam koji titl odgovara kom snimku? konkrteno zanima me na ovom sajtu za koje vrste snimaka su prevodi?!?

nadam se da sam objasnio sto mi nije jasno ...  :\)

Nagy:

--- Citat: 666666 - 27.05.2008. 01:41:50 ---posto sam laik sto se ovoga tice ... zanima me kako da znam (tj. po cemu) koji prevod (titl) je za koju vrstu snimaka? znam da imaju snimci dvdrip, hdtv, xvid ... e sad kako ja da znam koji titl odgovara kom snimku? konkrteno zanima me na ovom sajtu za koje vrste snimaka su prevodi?!?

nadam se da sam objasnio sto mi nije jasno ...  :\)

--- Kraj citata ---

Kratko i jasno - skini i probaj. Za neke ti serije piše za koju vrstu je (titl unutar arhiva je imenovan tako), za neke ne. Jedino ti je rješenje da skineš prijevod za seriju koja te zanima i provjeriš odgovara li ti prijevod. Ako se dogodi da ne odgovara, na forumu imaš uputstva kako pomoću programa prepraviti prijevode da odgovaraju tvojoj verziji.

666666:

--- Citat: Nagy - 27.05.2008. 02:02:10 ---
--- Citat: 666666 - 27.05.2008. 01:41:50 ---posto sam laik sto se ovoga tice ... zanima me kako da znam (tj. po cemu) koji prevod (titl) je za koju vrstu snimaka? znam da imaju snimci dvdrip, hdtv, xvid ... e sad kako ja da znam koji titl odgovara kom snimku? konkrteno zanima me na ovom sajtu za koje vrste snimaka su prevodi?!?

nadam se da sam objasnio sto mi nije jasno ...  :\)

--- Kraj citata ---

 Ako se dogodi da ne odgovara, na forumu imaš uputstva kako pomoću programa prepraviti prijevode da odgovaraju tvojoj verziji.

--- Kraj citata ---

a gde na forumu ima i koji program se za to koristi?

Mrena:
Prvojeri topice iznad ovoga.
Subtitle Workshop....

666666:

--- Citat: Mrena - 27.05.2008. 16:58:40 ---Prvojeri topice iznad ovoga.
Subtitle Workshop....