Autor Tema: Elementary  (Posjeta: 32840 )

0 članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Goran88

• PO moderator
  • Izuzetak
  • Spol: Muški
Odg: Elementary
« Odgovor #90 : 21.06.2016. 22:43:21 »
Nova sezona počinje 2. 10. 2016.

Offline Devil of Hells Kitchen

• Član plus
  • Član
  • The Man Without Fear
« Odgovor #91 : 28.11.2016. 23:01:30 »
Malo mi je pocetak ove sezone bio meh, ali mi se poslednja epizoda veoma dopala. Slucaj zanimljiv za razliku od prethodnih, a Serlok i Dzon su imali sjajne momente u epizodi.
Violence doesn't discriminate. It hits all of us... the rich, the poor, the healthy, the sick. It comes as cold and bracing as a winter breeze off the Hudson. Until it sinks into your bones, leaving you with a chill you can't shake. They say there's not rest for the wicked. But what about the good? The battle of Good vs. Evil is never-ending, because evil always survives. With the help of evil men. As for Daredevil, well, soon the world will know the truth. That this is a city born of heroes, that one man can make a difference.

• Član plus
  • Član
  • The Man Without Fear
« Odgovor #92 : 07.02.2017. 01:27:44 »
Peta sezona je, pa, najlosija do sada. Mogu da izdvojim samo dve ili tri epizode koje su mi se bas dopale. Valjda ce finis sezone biti bolji.
Violence doesn't discriminate. It hits all of us... the rich, the poor, the healthy, the sick. It comes as cold and bracing as a winter breeze off the Hudson. Until it sinks into your bones, leaving you with a chill you can't shake. They say there's not rest for the wicked. But what about the good? The battle of Good vs. Evil is never-ending, because evil always survives. With the help of evil men. As for Daredevil, well, soon the world will know the truth. That this is a city born of heroes, that one man can make a difference.

Offline Goran88

• PO moderator
  • Izuzetak
« Odgovor #93 : 14.05.2017. 12:31:51 »
Obnovljeno za šestu sezonu.

• Član plus
  • Član
  • The Man Without Fear
« Odgovor #94 : 15.05.2017. 00:56:13 »
Najdraza obnova. Bio sam dosta skeptican po pitanju seste sezone, ali dobro je ispalo.

Offline Mulder

• Izuzetak
  • Spol: Ženski
« Odgovor #95 : 15.05.2017. 00:58:58 »
Wooow, super. Drago mi je da mi draže ne može biti  :o

Offline coadj

• Senior član
« Odgovor #96 : 15.05.2017. 19:33:31 »
organizovacemo kolektivno gledanje premijere seste sezone. nekoliko forumasica i 2ipo forumasa su vec potvrdili ucesce. medjutim, dvije najzgodnije forumasice su me uslovile mulderovim ucescem.
tadko da znas sto ti je cinjet, jer ovu jednu moram smuvat.  ;D
c/p
I'm thinking the Predator picked up the scorpion because he thought it was a facehugger.

• Član plus
  • Član
  • The Man Without Fear
« Odgovor #97 : 22.05.2017. 14:21:38 »
Turbulentna sezona ali sasvim fino finale.
Spoiler for Hiden:
Votson i Serlok se sve vise beze jedno od drugog, ali Votsonova sve vise postaje Serlok. Cak i jedan, bezvezan detalj, kada na TV-u gleda vezanu devojku, Votsonn stoji u slicnom polozaju kao Serlok. Ili u samim razgovorima, samouverenija je, odlucnija. Ne znam, i svidja mi se i ne svidja mi se njihova svadja.

Ako nista drugo, sezona je doprinela razvoju mnogih likova, od nekih smo se oprostili, neke nove upoznali. Onako, bilo je sarenoliko.

Svidja mi se kraj. Ali.
Spoiler for Hiden:
Cini mi se da su bas zbrzali sa time da u seriju uvedu Serlokove probleme sa secanjem i memoriju svoje majke. Bas odjednom, ali moglo bi da posluzi kao dobar temelj za narednu sezonu. Koja ce verovatno biti i poslednja.

Offline Goran88

• PO moderator
  • Izuzetak
« Odgovor #98 : 11.01.2018. 21:22:20 »
Šesta sezona počinje 30. 04. 2018.

Offline Goran88

• PO moderator
  • Izuzetak