Autor Tema: VAŠE MIŠLJENJE O TRENUTNOJ RASPRAVI  (Posjeta: 10602 )

0 članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline 1976marmar

  • Ex prevoditelj
  • Mlađi član
  • ***
  • Postova: 498
  • Spol: Muški
Odg: VAŠE MIŠLJENJE O TRENUTNOJ RASPRAVI
« Odgovor #30 : 30.10.2012. 21:43:44 »
Možda kada bi se novim prevoditeljima, nakon 10-ak odrađenih prijevoda na manje gledanim serijama ponudilo napredovanje, naravno, onima koji su to zaslužili kvalitetom. Vrlo teško je pratiti sve nove prevoditelje, na ovakav način bi možda dobili poticaj da napreduju i ne odustaju od prevođenja. Malo mrkve, da nije samo batina...

Offline damilica

  • E ako sam ja početnik, onda stvarno...
  • Prevoditelj početnik
  • Član
  • ***
  • Postova: 580
  • Spol: Muški
  • Muß ich denn sterben, ... Um zu leben?
Odg: VAŠE MIŠLJENJE O TRENUTNOJ RASPRAVI
« Odgovor #31 : 30.10.2012. 21:47:30 »
Ajd da se i ja malo ubacim pred spavanje. :zzz
Naravno da je bolje gledati seriju sa kvalitetnim prevodom, ali "novi" moraju nekako da se uče. Pa valjda zato i biraju novije serije da što više ljudi skine prevod i komentariše.
Ja više volim da prevodim ono što mi se sviđa. Pa tako i radim sa dve stare serije. Jednog dana ću ih i kompletirati. rofl

Offline stipest

  • Član plus
  • Član
  • ***
  • Postova: 790
Odg: VAŠE MIŠLJENJE O TRENUTNOJ RASPRAVI
« Odgovor #32 : 30.10.2012. 21:53:42 »
milijura- ''i sad cu zavrsit i necu se vise javljat, al moram te pitat - sta bi bilo da je onaj komentar zbog kojeg je @clearcut dobio ban, napisao netko "od pozeljnih" za neku seriju, koju i "pozeljni" smatraju da nije neke kvalitete?

jel bi dobio ban ili masovnu podrsku s jos jednom velikom hrpom zajebancije i odobravanja...
i ne moras mi odgovarat, jer se tocno zna sta bi bilo (prevelika hrpa primjera ima, da se to ne bi znalo)... i ne kazem ja da je to nesto lose, ma da pace, samo nek se onda to jasno i kaze, tj. napise!''